Email marketing

Kako se ga lotiti pravilno, da bo prinašal želene rezultate?

Bi radi sodelovali z nami?

Izkoristite email marketing za povečanje prodaje!

Prodaja preko spleta se je v zadnjih nekaj letih zelo razvila. Ustvarjenih je bilo veliko novih kanalov, preko katerih lahko podjetja oglašujejo svoje izdelke in storitve. Pa veste, katere kanale v tej poplavi izbrati, da boste lahko svoje izdelke in storitve uspešno prodajali preko spleta?

Vsak produkt oz. storitev potrebuje individualno obravnavo in postavitev strategije trženja, seveda pa je vedno pametno izbrati le kanale, ki jih dobro poznate, saj boste tako lahko prepričani, da jih boste pravilno uporabljali. Številni kanali, ki so danes na voljo so kompleksni in zahtevajo določena znanja, zato je dobro, da se osredotočite le na tiste, za katere veste, kako jih izkoristiti za izboljšanje vaših rezultatov.

Potrebujete nekaj več informacij o email marketingu?

V vsej tej poplavi informacij in različnih prodajnih kanalov email marketing še vedno izstopa, kot eden najbolj učinkovitih načinov oglaševanja produktov in storitev na področju digitalnega marketinga. V tem članku se bomo osredotočili na ta prodajni kanal, ki vam lahko pomaga, da boste prodajo v vašem podjetju dvignili na bistveno višji njivo.

V tem članku boste izvedeli, kako se lotiti email marketinga na pravilen način. Izvedeli boste kaj neki email marketing sploh je, podali pa vam bomo tudi praktične napotke, ki vam bodo pomagali, da boste lahko sami, tudi če nimate predhodnega znanja pričeli z oglaševanjem vaših produktov in storitev z email marketingom.

email marketing

Ta prispevek je razdeljen na 4 korake, ki jih morate opraviti, če želite učinkovito oglaševati s pomočjo email marketinga. Prispevek vas vodi skozi vse najbolj pomembne faktorje, ki jih morate upoštevati, ko se lotevate email marketinga. Morate se zavedati, da je platform in načinov, ki se jih danes lahko uporablja za email marketing veliko. Mi vam bomo v nadaljevanju predstavili pristope, ki se jih poslužujemo tudi sami v našem podjetju, saj z njimi dosegamo najboljše rezultate. Ko si boste pridobili nekaj več izkušenj s tega področja, pa se boste lahko vedno odločili za spremembe samih pristopov, v kolikor boste opazili, da je to v vašem primeru smiselno oz. potrebno.

Naše delo v številkah

0 +
Zadovoljnih strank
0 +
Ključnih besed v Googlu
0 +
Izdelanih spletni strani
0
Zaključenih projektov

1. Korak: baza email naslovov

Preden lahko pričnete z oglaševanjem s pomočjo email marketinga, boste seveda potrebovali bazo email naslovov. Načinov, kako lahko le to zgradite je več, vsekakor pa je običajno najboljša tista baza, ki jo sestavljajo vaši obstoječi kupci oz. stranke. Baza email naslovov je tista, brez katere se takšnega načina oglaševanja ne da začeti. Se pa vedno začne z izgradnjo email baze, kar običajno lahko traja kar nekaj časa, še posebej če se boste osredotočili na kvaliteto ni ne kvantiteto.

Kako se lotiti izgradnje email baze?
Organizacija nagradne igre

2. Korak: platforma za zbiranje podatkov in pošiljanje elektronskih sporočil:

Ko se boste odločili za email marketing, boste potrebovali platformo v kateri boste zbirali podatke o vaših potencialnih strankah. Potrebovali boste platformo, ki vam bo omogočala, da boste v njej hranili podatke, kreirali oglaševalske kampanje in iz njih pošiljali elektronska sporočila vsem prijavljenim na vaši email listi.

Izbira primerne platforme
Nadgradnja računa

Katero platformo za email marketing uporabljamo mi?

V našem podjetju za različne projekte najpogosteje uporabljamo platformo MailerLite, saj nam omogoča vse, kar potrebujemo za pošiljanje učinkovitih email kampanj vsem našim naročnikom. MailerLite je odlična platforma tudi za popolne začetnike, saj je izjemno enostavna za uporabo. Iz tega razloga bi jo priporočili vsem, ki nimajo posebnega računalniškega znanja, seveda pa MailerLite omogoča tudi številne, bolj profesionalne načine, ki bodo zadovoljile potrebe tudi najzahtevnejših uporabnikov.

3. Korak: vsebina elektronskih sporočil za email marketing

Na tej točki sklepamo, da že imate nekaj elektronskih naslovov v svoji bazi, katerim bi radi oglaševali vaše produkte. Prav tako sklepamo, da že imate urejeno platformo, v kateri zbirate podatke o prijavljenih na vašo mailing listo in vam bo omogočila, da kreirate oglaševalsko akcijo, da boste lahko pošiljali promocijska elektronska sporočila.

Naslednje vprašanje, ki se vam na tej točki najverjetneje poraja je, kaj vključiti v elektronsko sporočilo, ki ga boste poslali vsem, ki so prijavljeni na vašo email listo?

Nekaj nasvetov, kako napisati elektronsko sporočilo za masovno pošiljanje:

Ohranjajte jasnost besedila
Priprava zanimive "zadeve"
Koliko slik uporabiti?
Ne bodite preveč vsiljivi

4. Korak: spremljanje učinkovitosti email marketinga

V kolikor želite biti v svetu digitalnega marketinga uspešni, morate redno, natančno in učinkovito meriti vse dejavnosti, ki jih izvajate. Pomembno je, da znate iz statistike razbrati, kateri kanali vam prinašajo rezultate in kateri ne. Email marketing ni nobena izjema. Prav tako morate meriti vse, kar je povezano z aktivnostmi na tem področju. Vsekakor vam svetujemo, da se dobro pozanimate, kako neki lahko merite aktivnosti povezane z email marketingom. Na srečo danes večina platform, ki omogočajo masovno pošiljanje elektronskih sporočil, že ima vgrajene sisteme beleženja statistike, ki vam bodo v pomoč pri ocenjevanju uspešnosti vaših kampanj. Za email marketing velja, da so pomembni naslednji kazalniki:

a.) Odstotek uspešno dostavljenih poslanih elektronskih sporočil.

b.) Odstotek odprtih poslanih elektronskih sporočil.

c.) Odstotek ljudi, ki so kliknili na povezavo v vašem sporočilu.

b.) Odstotek odjavljenih z vaše email liste.

e.) Odstotek prijav vsiljene pošte.

Dodatni uporabni nasveti:

Še nekaj dodatnih nasvetov, ki jih je dobro upoštevati, ko se lotevate email marketinga. Email marketing je nekaj, kar se je nekoliko spremenilo maja 2018, ko je v veljavo stopila nova direktiva o varstvu osebnih podatkov GDPR. Ta uredba zahteva, da imate izrecno privolitev vsakega, ki ga vključite na svojo email listo. V kolikor od osebe niste pridobili dovoljenja, da jo lahko dodate na svojo email listo, tega ne smete narediti brez da bi prej prejeli potrebno odobritev. Vsekakor je to dobro upoštevati preden se lotite grajenja email liste, saj bo v nasprotnem primeru le ta neuporabna, vaš trud pa ne bo poplačan. Za kršenje te uredbe so razpisane visoke globe.

Ko se lotevate email marketinga je dobro, da naštudirate ob kateri uri prijavljenim na vašo email listo najbolj ustreza, da jim pošiljate elektronska sporočila. Z dobro analizo oz. spremljanjem statistike, boste do tega podatka lahko prišli, seveda pa bo potrebno najprej poslati nekaj kampanj, ki vam bodo služile kot vzorec za odkrivanje novih priložnosti.

Email marketing je izjemno učinkovit način promocije različnih produktov, če le imate kvalitetno sestavljeno email listo. Pomembno je, da imate na svoji listi ljudi, ki jih vaše področje zanima, saj boste tako precej povečali možnosti za konverzije. Email marketing je nekaj, v čemer postanemo dobri z izkušnjami, pomembno pa je tudi, da vključujemo veliko mero inovativnosti oz. ustvarjalnosti, saj bomo le tako lahko izstopali od konkurence, kar pa je dandanes, ko je trg zelo zasičen izjemno pomembno. Bodite zanimivi, bodite unikatni, prav tako pa bodite vztrajni in se nikoli ne nehajte učiti. Takšen marketing se je v zadnjih letih precej spremenil in pričakovati gre, da se bo tudi v bodoče, zato je nujno potrebno konstantno izobraževanje in testiranje novih idej, če želimo dosegati vrhunske rezultate.

pogosto zastavljena vprašanja in odgovori

Pogosto zastavljena vprašanja in odgovori:

Kako učinkovit je email marketing?

Email marketing velja za enega najbolj učinkovitih načinov oglaševanja, če je seveda izveden na pravilen način. Takšen način oglaševanja vam omogoča, da zgradite svojo skupnost, kateri boste lahko pogosto ponujali vaše izdelke in storitve.

Zakaj se odločiti za oglaševanje preko emaila?

Email marketing v primeru, da je izveden na pravi način prinaša odlične poslovne rezultate. V kolikor imate dobre email liste, se lahko nadejate visokih stopenj konverzije, kot tudi boljše prepoznavnosti vaših blagovnih znamk.

Komu vse je email oglaševanje namenjeno?

Vsem, ki želijo preko spleta prodajati svoje izdelke in storitve. V kolikor bi želeli tudi vi preko spleta prodati več svojih izdelkov in storitev, lahko vedno pričnete z izgradnjo email list, katerim boste lahko kasneje ponujali vaše produkte.

Koliko stane oglaševanje preko emaila?

Strošek email marketinga se zelo razlikuje. Glavni faktor, ki odloča na ceno je velikost email liste, kateri boste pošiljali vaša sporočila. V kolikor imate nekaj tisoč ljudi na svoji email listi bo strošek višji, najverjetneje pa bo tudi prodaja višja, zato bo tak strošek lažje upravičiti.