Kako digitalni marketing poteka v letu 2020?

digitalni marketing
05Maj, 2020

Digitalni marketing je nadpomenka za vse vrste oglaševanja prek digitalnih medijev. Ker se tehnologija in digitalni mediji ves čas razvijajo in izpopolnjujejo, se mora temu prilagoditi tudi digitalno oglaševanje. Zato si poglejmo prek katerih medijev bo digitalni marketing uspešen v letu 2020.

Katere so trenutno najpogostejše oblike digitalnega oglaševanja?

Prednost digitalnega marketinga je v tem, da z dokaj nizkimi stroški v kratkem času dosežete širok krog ljudi. Zato digitalni marketing danes zagotovo spada med najbolj priljubljene načine oglaševanja. To izkorišča vse več tako velikih kot malih podjetij in tudi posameznikov, zato smo prišli do točke, na kateri je digitalni svet preplavljen z različnimi oglasi. Zaradi tega široka množica ljudi, ki bo videla vaš oglas ali oglasno kampanijo, sama po sebi ne zagotavlja poslovnega uspeha. Potrebno je izbrati ustrezno mesto za digitalno oglaševanje in izkoristiti prednosti, ki jih le-ta ponuja. Le tako si boste zagotovili, da bodo vaši oglasi dosegli ne le širok doseg ogledanih objav, temveč se bo njihov učinek odseval tudi v vašem poslovnem uspehu.

V letu 2020 lahko izbirate med različnimi mesti, ki bodo odlična odskočna deska za oglaševanje produktov vašega podjetja. Trenutno se digitalni marketing največ poslužuje oglaševanja prek spleta, email oglaševanja ter oglaševanja prek sms in mms sporočil.

digitalni marketing

  • Oglaševanje prek spleta

Oglaševanje prek spleta je v letu 2020 zagotovo daleč najbolj priljubljena oblika oglaševanja. Digitalni marketing je na spletu prisoten na različnih spletnih platformah. Zelo priljubljeno in učinkovito je Google oglaševanje, sledijo mu oglaševanje na Facebooku in Instagramu, vse bolj priljubljeno in tudi uspešno pa je tudi oglaševanje na Youtubu.

V zadnjem času je najbolj zrasla priljubljenost oglaševanja na Instagramu ter Youtube-u, še posebej za izdelke, namenjene mlajši in srednji generaciji. Gre za dve spletni platformi, katerima v zadnjem letu priljubljenost in število uporabnikov vztrajno rasteta, hkrati pa oglaševalcem ponujata različne vrste oglaševanja ter omogočata visoko personalizacijo. To pomeni, da s pomočjo »piškotkov« zbirata podatke o uporabnikih, predvsem o njihovih interesih. Ko oglaševalec želi oddati sponzorirano objavo ali oglas, lahko zato v nastavitvah določi, za katere skupine ljudi si želi, da bi ta oglas res videle. Tako bo oglas videlo tolikšno število ljudi, kolikor ste za oglas plačali, vendar bo oglas bolj uspešen, saj bo večino tistih, ki bo ta oglas videlo, zanimala tematika oglasa.

  • Email oglaševanje

Če v letu 2020 priljubljenost oglaševanja prek spleta narašča, to ne moremo z gotovostjo trditi za email oglaševanje. Digitalni marketing s pomočjo emaila poteka tako, da izbranim uporabnikov nekajkrat mesečno ali tedensko pošljete elektronska sporočila v obliki e-novic, v katerih jim predstavite svoje novosti, morda napišete kakšno zanimivost ali nasvet, lahko pa jih ponudite tudi popuste za nakup izdelkov.

Gre za uspešen način digitalnega oglaševanja, saj uporabnik dobi sporočilo neposredno v svoj elektronski poštni predal in ga skoraj mora prebrati, zato obstaja večja verjetnost, da ga bo vsebina oglasa pritegnila. Glavna težava email oglaševanja se skriva v pridobivanju elektronskih naslovov, še posebej zaradi nove zakonodaje o varovanju osebnih podatkov, ki ne dovoljuje prodajanja baz elektronskih naslovov med podjetji, kot je bilo to še pred časom v navadi.  Email oglaševanje je zato lahko zelo uspešno, če se ga lotite na pravilen način. Težava je le v tem, da morate pred začetkom tovrstnega oglaševanja kar nekaj truda vložiti v to, da boste na zakonit način pridobili večjo bazo elektronskih naslovov.

  • Tudi sms in mms sporočila so lahko dober oglaševalec

Digitalni marketing pa je v letu 2020 prisoten tudi na mobilnih telefonih, predvsem v obliki pošiljanja oglasnih sms-ov in mms-ov. Tudi tukaj lahko poudarimo, da so sami oglasi zelo učinkoviti, saj gre za kratka sporočila, ki uporabnike največkrat obveščajo o določenih ugodnostih. Ker pridejo v obliki sms sporočila pa je zato praktično nemogoče, da bi jih uporabnik spregledal. Težava tovrstnega oglaševanja je zaradi strožje zakonodaje ponovno v zbiranju telefonskih številk uporabnikov, ter višji stroški samega oglasa, saj morate vsak poslani sms plačati izbranemu telefonskemu operaterju.

digitalni marketing

Kakšna je prihodnost?

Kot trendi napovedujejo že nekaj časa, bomo v letu 2020 opazili, da se bo digitalni marketing širil predvsem na spletu. Potrošniki so dandanes vsakodnevno obkroženi s številnimi oglasni na vsakem koraku, zato počasi razvijajo imunost na že znane oblike oglaševanja, saj enostavno ne morejo več gledati oglasa za oglasom, kar je predvsem posledica vsesplošne uporabe digitalnega marketinga. Zato so danes najbolj uspešni tisti, ki iščejo nove poti, kako priti do potrošnikov. Iz tega razloga je trenutno najbolj uporaben digitalni marketing na spletu, saj omogoča uporabo številnih spletnih orodij in platform, hkrati pa se še vedno razvija. Tako lahko strokovnjaki na področju oglaševanja ves čas odkrivajo nove možnosti oglaševanja na spletu.

Digitalni marketing je najbolj priljubljena oblika oglaševanja, ki pa se zelo hitro razvija. Za uspešno oglaševanje prek digitalnih medijev morate zato pozorno spremljati trende, predvsem pa iskati nove priložnosti za inovativne oglase, ki bodo potrošnike pritegnile. Največ priložnosti za razvoj trenutno ponuja oglaševanje na spletu, saj so možnosti za ustvarjanje na različnih spletnih platformah praktično neskončne.

CroatiaSlovenia