Uporabljate družabna omrežja v svojem poslu?

Facebook
27Nov, 2018

Saj veste, če niste prisotni na spletu, vsaj na enem družabnem mediju, vas ni. Facebook je v Sloveniji najbolj razširjen, zato je nujno, da se naučite trikov ter osvojite znanje, ki vam bo prineslo nove stranke. S pametnim oglaševanjem, v katerega ni treba vlagati velikih količin finančnih sredstev, lahko povečate prodajo vaših izdelkov ali storitev tudi za 50 %. Ne pozabite, da so kupci danes na spletu, da ima praktično skoraj vsakdo svoj profil vsaj na enem družabnem omrežju, zato je nujno, da ste prisotni, če si želite povečati prepoznavnost in uspešnost.

Kako se lotiti Facebook oglaševanja?

Če že imate svoj profil na Facebooku, si ustvarite še stran podjetja in povabite prijatelje k všečkanju vaše strani. Pripravite nagradno igro, ki bo zanimiva za čim širši krog ljudi ter nagrado. Vsi sodelujoči morajo všečkati vašo objavo in deliti vašo stran. Če ste malo izvirni, da je zadeva zanimiva, boste na vaši strani zelo hitro pridobili veliko število sledilcev. Lahko pa dodate tudi zahtevo, da mora vsak sodelujoči napisati še tri svoje prijatelje, jih omeniti v komentarju, in mreža se neverjetno hitro razprede po Facebooku. Bodite natančni, napišite osnovne informacije, dodajte všečno sliko in objavite ime zmagovalca ob napovedanem času. Tako bo Facebook delal za vaše podjetje skoraj brezplačno.

S pametnim oglaševanjem, v katerega sploh ni treba vlagati velikih količin finančnih sredstev, lahko svojo prodajo krepko povečate.

Predlagamo, da se odločite za sponzorirano oglaševanje, kjer lahko določite čas in označite starostno skupino, spol, zanimanja … ljudi, katerim želite, da se vaš oglas prikazuje. Če boste kreativni, da bo vaš oglas pritegnil množico ljudi, bo Facebook prikazoval vaš oglas še več ljudem , zato dobro razmislite, kako boste zastavili nagradno igro. Če nimate izkušenj na tem področju, vam svetujemo, da za začetek najamete strokovnjake, ki spremljajo novosti in trende družabnih omrežij, da bo vaš pristop dejansko takšen, ki bo dal konkretne rezultate. Facebook v Sloveniji je še vedno v porastu, zato nikar ne spreglejte njegovih prednosti, sploh če so vaši kupci iz domačega okolja. Za svetovni trg se je potrebno prilagoditi glede na vaše ciljno tržišče.

Kaj pa oglaševanje na Instagramu?

Instagram je v svetu najhitreje rastoča mobilna aplikacija, ki je ne gre prezreti, pa tudi v Sloveniji mu priljubljenost narašča iz dneva v dan, zato je skoraj nujno, da ste na njem prisotni. Ker je to omrežje, kjer lahko objavljate slike in video vsebine, je še zlasti pomembno, da imate čut za estetiko in da ste kreativni. Poiščite možnost, da izstopite iz množice, da vas opazijo. V zadnjem času je še zlasti popularna objava tako imenovanih stories, kratkih video vsebin, ki po štiriindvajsetih urah izginejo in so ravno iz tega vidika zanimive za sledilce. Če vam uspe naložiti res dobro vsebino, pa jo lahko shranite in delite kot vse ostale.

Instagram

Pripravite lahko zanimivo predstavitev vaših storitev oziroma izdelkov, v instagram zgodbo lahko vključite kakšen komentar zadovoljne stranke, dodate povezavo na vašo spletno stran, fotografije dogodkov v vašem podjetju. Posebno pozornost posvetite temu, da ste unikatni in drugačni od drugih, poiščite svojo dodano vrednost, zgradite si svoj brand, osebno izkaznico vašega podjetja in poskrbite, da vas spozna čim več uporabnikov. Pri samem oglaševanju dodajte izkušnje uporabnikov, kakšno malenkost iz vašega osebnega življenja, saj se boste na ta način lažje približali potencialnim strankam, saj gre konec koncev za virtualno druženje. Ne bodite vsiljivi, pripovedujte zgodbo, saj so zgodbe tiste, ki prodajajo. In pa vizualna podoba, slike so seveda bistvo tega družabnega omrežja, s katerim pa lahko poveste bistveno več, potencialnih kupcev pa seveda kar mrgoli.

Družabna omrežja kot glavni prodajni kanal podjetja

Si predstavljate življenje brez pametnega telefona in računalnika? Kolikokrat v dnevu »pokukate« na eno ali več družabnih omrežij? Na Facebooku in Instagramu spremljate nove objave, imate sledilce? Novodobnega načina življenja si brez tega ne predstavljamo več in tu je tudi najmočnejši oglaševalski kanal. Zakaj ga ne bi izkoristili, saj je enostaven, cenovno ugoden in kar je najpomembnejše, z nekaj iznajdljivosti daje tudi odlične rezultate. Vendar, če želite zares uspeti, zgraditi svojo prepoznavnost, zgodbo uspeha, potrebujete dober načrt, zadeve se morate lotiti odgovorno, načrtovano in predvsem unikatno.

Zgodbe so tiste, ki pritegnejo zanimanje širše javnosti in le-te na koncu tudi prodajo.

Če nimate pravega znanja, najemite strokovnjake, ki vam lahko pomagajo, svetujejo o trendih in novostih, ki pa se spreminjajo dokaj hitro. Digitalna doba je doba ekstremov in hitrih sprememb, lahko bi celo rekli, da so spremembe edina stalnica, zato boste zagotovo hitreje uspeli s pravo strategijo. Zgodbe so tiste, ki pritegnejo zanimanje širše javnosti in le te na koncu tudi prodajo. Suhoparno oglaševanje izdelkov ali storitev ne dajejo rezultatov, zato si zagotovite najboljši začetek. Tudi, če so družabna omrežja nekaj, kar že poznate in uporabljate kot oglaševalski kanal, rezultatov pa ni, je morda čas, da zadevo predate strokovnjaku. Seveda lahko imate najkvalitetnejše izdelke ali storitve, ste vrhunski strokovnjak na svojem področju, vendar brez poznavanja pravih marketinških prijemov uspeha ne boste deležni.

Predvsem morate znati prodati sebe, zato skupaj s strokovnjakom ustvarite brand, ki bo prepoznaven in iskan. Kupci pa, saj vemo – so na svetovnem spletu in na družabnih omrežjih.