Facebook oglaševanje

facebook oglaševanje

Poskrbimo za VAŠ uspeh na Facebooku

Facebook oglaševanje je v tem trenutku ena najboljših rešitev za oglaševanje na spletu, ki številnim podjetjem pri nas v Sloveniji prinaša odlične rezultate. Pomagali vam bomo postaviti in voditi vaše Facebook oglaševalske akcije na ugoden, profesionalen in učinkovit način.

Facebook oglaševanje vam omogoča, da svoje oglase prikazujete zelo natančno določenim ciljnim skupinam, ki ustvarjajo visoko stopnjo konverzije

Visoka stopnja konverzije

Poskrbeli bomo za visoke stopnje konverzij na vaši spletni strani.

Natančno targetiranje kupcev

Facebook oglaševanje nam omogoča, da zelo natančno določimo ciljne skupine.

Cenovno učinkovito oglaševanje

Facebook oglaševanje je eno najcenejših oglaševanj ta hip.

100% merljivi rezultati

Za vsak vložen € v Facebook oglaševanje boste vedeli, kako je bil porabljen.

Učinkovit način ponovnega trženja

Preko Facebooka bomo hitro in enostavno postavili sistem za ponovno trženje.

Podobne ciljne skupine

Oglase prikažemo vsem, ki imajo enake ali podobne interese, kot vaši obstoječi kupci.

Zakaj oglaševati na Facebooku?

Kaj si vsi želimo od oglaševanja? Da bi uspešno prodajali svoje izdelke in storitve. Facebook oglaševanje nam omogoča ustvarjanje visokih stopenj konverzije. Facebook nam z merjenjem konverzij omogoča, da zelo natančno spremljamo, kam gre prav vsak Evro, ki ga vložimo v oglaševanje, kar nam omogoča natančno ocenjevanje učinkovitosti naših oglaševalskih kampanj.

Ko boste na Facebooku ustvarili nekaj konverzij, bo Facebook vaš oglas prilagodil tako, da bo oglase prikazoval ljudem, ki so po interesih in demografskih podatkih čim bolj podobni vašim obstoječim kupcem. Facebook oglaševanje bo samo poskrbelo za optimizacijo oglasa, da se bo le ta prikazoval pravi ciljni publiki.

Konverzijo na Facebooku lahko predstavlja tako nakup izdelka ali storitve, kot tudi ostale akcije naših obiskovalcev, kot je denimo izpolnitev kontaktnega obrazca, poslano povpraševanje itd.

Facebook ima o svojih uporabnikih izjemno veliko podatkov, kar tej platformi omogoča segmentacijo trga na izjemno natančen način. To vsem oglaševalcem, ki oglašujejo preko njihove platforme omogoči, da svoje oglase prikazujejo zelo ozko ciljanemu občinstvu, kar povečuje stopnjo konverzije in splošno učinkovitost oglaševanja.

Facebook oglaševanje vam omogoča, da predhodno določite ciljne skupine, katerim bi radi prikazovali svoje oglase, nato pa znotraj teh ciljnih skupin poteka še optimizacija glede na odzive, ki jih vaš oglas prejema. Ko bo določen oglas zbral zadostno količino podatkov, se lahko nadejate izjemno dobrih rezultatov.

Ciljne skupine lahko sestavljate na podlagi različnih demografskih podatkov, na podlagi interesov, ki jih imajo uporabniki Facebooka, prav tako pa lahko v ciljne skupine vključite vse obstoječe obiskovalce vaše spletne strani.

Ponovno trženje ali s tujko »re-targeting« je ena najbolj učinkovitih funkcij, ki jih omogoča Facebook oglaševanje. Ponovno trženje je tako zelo učinkovito predvsem zato, ker nam omogoča, da oglase prikazujemo izključno ljudem, ki so že pokazali zanimanje za naše izdelke ali storitve.

Z uporabo ponovnega trženja lahko tako oglase ponovno prikažemo vsem, ki so našo spletno stran v preteklosti že obiskali, oglase lahko prikažemo samo obiskovalcem, ki so obiskali prav določeno podstrani, na primer samo obiskovalcem, ki so si ogledali prav določen produkt.

S pomočjo ponovnega trženja lahko dosegamo izjemno visoke stopnje konverzije, saj vas ti obiskovalci že poznajo, vaši produkti so jim všeč oz. so za njih že izkazali zanimanje, zato je takšen način oglaševanja vsekakor obvezno potrebno vključiti v strategijo oglaševanja.

zakaj facebook oglaevanje

Potrebujete nasvet strokovnjaka?

Stopite v stik z nami in z veseljem vam bomo pomagali do uspeha na Facebooku:

Kaj vse bomo uredili za vas?

Z vami bomo skupaj pregledali način vašega dosedanjega dela, da odkrijemo načine, kako lahko vašo prodajo preko Facebooka izboljšamo oz. povečamo. Določilo se bo cilje Facebook oglaševanja, določili bomo proračun, ki se ga bo porabilo za oglaševanje, prav tako pa se bomo tudi dogovorili o tem, kaj in kako bomo preko Facebooka sploh oglaševali.
Preden bomo lahko pričeli s postavitvijo Facebook oglaševalske kampanje, bo potrebno na vašo spletno stran najverjetneje (v kolikor tega še nimate urejenega) namestiti Facebook pixel, ki nam bo omogočal številne funkcije, ki jih potrebujemo za učinkovito oglaševanje. Nato bomo kreirali konverzije po meri, katere brez namestitve Facebook pixla ne bodo delovale pravilno.
Preden lahko pričnemo z oglaševanjem, je potrebno tudi dodobra definirati ciljne skupine, katerim bomo prikazovali vaše oglase. Pomembno je, da ciljne skupine čim bolj natančno definiramo, saj je od tega v veliki meri odvisna učinkovitost samega oglaševanja. Ciljne skupine lahko sestavimo na veliko različnih načinov, poizkušali pa bomo najti takšne, ki bodo ustvarjale najvišjo stopnjo konverzije.
Nato je čas, da postavimo tudi sistem za ponovno trženje, ki nam bo omogočil, da bomo vse obiskovalce, ki bodo prišli na vašo spletno stran, pa nakupa oz. konverzije ne bodo opravili ponovno pozvali, naj se odločijo za nakup. V tej fazi lahko skupaj v sodelovanju z vami določimo tudi kakšne druge promocijske aktivnosti, ki bi obiskovalce, ki se ob prvem obisku niso odločili za nakup prepričamo, da ustvarijo konverzijo.
Kreiranje oglasov ali drugače "kreativ" je izjemno pomembno delo, saj so ti oglasi tisti, ki bodo imeli prvi stik s ciljnimi skupinami, ki jih bomo predhodno definirali. Kreative morajo slediti določenim pravilom, ki jih je postavilo Facebook oglaševanje, prav tako pa morajo slediti nekaterim nenapisanim pravilom, ki so se skozi našo prakso izkazala za izjemno pomembna, saj prinašajo bistveno boljše rezultate, če se jih upošteva.

Imate vprašanje za nas ali pa bi z nami radi sodelovali?

V našem podjetju imamo zaposlene vrhunske strokovnjake, ki jim Facebook oglaševanje predstavlja njihovo strast, veselje in večino njihovega delovnega časa posvetijo prav temu področju. Z veseljem vam bomo priskočili na pomoč pri doseganju čim boljših rezultatov. Facebook oglaševanje za vas uredimo hitro, ugodno in na profesionalnem nivoju.

Naše izkušnje in rezultati:

S področjem Facebook oglaševanja imamo večletne izkušnje. V našem podjetju vsakoletno organiziramo vsaj en seminar, na katerem naši strokovnjaki svoje znanje delijo z vami.

Facebook oglaševanje se je v zadnjih nekaj letih precej spremenilo, kar v svetu digitalnega marketinga sploh ni tako presenetljivo. Facebook oglaševanje podjetjem lahko prinese zelo dobre poslovne rezultate, na drugi strani pa v primeru, da je napačno uporabljeno, lahko prinese več škode, kot koristi.

Naše izkušnje s področja Facebook oglaševanja smo nabirali na številnih lastnih projektih, prav tako pa smo v podjetju zadolženi za vodenje številnih Facebook oglaševalskih kampanj naših strank. Področja, za katera smo v preteklosti že kreirali Facebook oglaševanje so si med seboj zelo različna.

Facebook oglaševanje oz. učinkovitost le tega je precej odvisna od številnih faktorjev, na katere moramo biti pozorni, ko postavljamo oglaševalske kampanje. Ena sama napaka nas lahko stane veliko denarja, zato vam svetujemo, da postavitev vaše kampanje zaupate le najbolj izkušenim strokovnjakom s tega področja.

Potrebujete nasvet strokovnjaka?

Stopite v stik z nami in z veseljem vam bomo pomagali do uspeha na Facebooku:

Koliko stane Facebook oglaševanje?

Facebook oglaševanje velja za enega najcenejših načinov oglaševanja, ki so na voljo na spletu ta hip. Facebook oglaševanje vam omogoča, da na vašo spletno stran hitro in enostavno, ter po ugodni ceni dobite veliko število ozko ciljanih potencialnih kupcev.

Zakaj se odločiti za Facebook oglaševanje?

Niste prepričani, ali je Facebook oglaševanje prava izbira za vas? Gre za način oglaševanja, ki je izjemno priljubljen z zadnjem času, to pa zato, ker velja za zelo učinkovitega. Verjamemo, da lahko tudi vam v primeru pravilne uporabe pomaga do boljših poslovnih rezultatov.

Kaj je Facebook pixel?

Facebook pixel je delček kode, ki ga namestite na vašo spletno stran in vam kasneje omogoča številne funkcije, ki Facebook oglaševanje delajo tako zelo kvalitetnega. Več o Facebook pixlu si lahko preberete na naši spletni strani.

Koliko moram zapraviti za dobre rezultate?

Zelo odvisno od tega, kaj prodajate. Nemogoče je v naprej oz. s tako malo podatki določiti, kolikšen bi bil minimalen proračun, ki ga morate nameniti za Facebook oglaševanje. V kolikor bi želeli bolj natančen odgovor, nas prosim kontaktirajte.

Kje vse lahko oglašujemo preko Facebooka?

Facebook oglaševanje omogoča kar nekaj različnih opcij, kje lahko prikazujete vaše oglase. Kje boste vaše oglase prikazovali je v veliki meri ponovno odvisno od produktov, ki jih prodajate, prav tako pa je odvisno od testiranja in ugotovitev, kateri oglasi najbolje delujejo.

CroatiaSlovenia