Google oglaševanje

Takšen način oglaševanja prinaša odlične rezultate. Preverite, zakaj je temu tako!

Bi radi sodelovali z nami?

Zakaj se odločiti za investicijo v Google oglaševanje?
Google oglaševanje v tem trenutku zagotovo predstavlja enega najbolj učinkovitih načinov oglaševanja na sploh. S pomočjo Googlove platforme za oglaševanje boste vaše oglase postavili »pred nos« ljudem, ki že iščejo vaše produkte!

Za vas lahko izdelamo učinkovite Google oglaševalske kampanje, ki bodo ustvarjale zares visoke stopnje konverzije. Poskrbeli bomo tudi za tako imenovani re-targeting in izbor najprimernejših ključnih besed za vas projekt.

Potrebujete nekaj več informacij o Google oglaševanju?

google oglaševanje

Google je v današnjih časih postal tako zelo priljubljen, da nekateri ljudje celo bolj verjamejo temu, kar preberejo na spletu, kot pa v ostalih virih informacij. Večina ljudi vsakodnevno uporablja Googlove produkte, pa se morda tega sploh ne zavedajo. Gre za izjemno hitro rastoče ameriško podjetje, ki sta ga ustanovila Larry Page in Sergey Brin leta 1998 na Stanfordski univerzi. Od leta 1998 pa do danes se je to podjetje izjemno hitro razširilo, razvilo številne produkte, ki jih ljudje danes jemljemo za samoumevne. Gre za orodja, kot so YouTube, Google Maps, Google Chrome in še veliko ostalih.

Vsa ta, bomo rekli kodna infrastruktura podjetju Google omogoča zbiranje izjemno velike količine podatkov od svojih uporabnikov (če mu to uporabniki seveda dovolijo) in ti podatki Googlu omogočajo, da je ustvaril Google oglaševanje, enega najbolj učinkovitih načinov spletnega oglaševanja o katerem bomo pisali v tem članku.

Naše delo v številkah

0 +
Zadovoljnih strank
0 +
Ključnih besed v Googlu
0 +
Izdelanih spletni strani
0
Zaključenih projektov

Preden se poglobimo v podrobnosti o tem, kaj Google oglaševanje sploh je, bi vam radi sporočili, da se v našem podjetju že več let profesionalno ukvarjamo s spletnim marketingom. S spletnim oglaševanjem imamo izjemno veliko izkušenj, med katere seveda sodi tudi vodenje Google oglaševalskih kampanj za različna podjetja, ki bi rada svoje podjetje na spletu predstavljala na profesionalen in uporabniku enostaven način.

Kaj sploh je Google oglaševanje oz. kaj omogoča?:

Preden se lahko odločite za oglaševanje preko Googla, je dobro vedeti kaj to sploh je, kje vse se bodo prikazovali vaši oglasi, prav tako pa je dobro vedeti, kolikšen proračun potrebujete, da je lahko takšno oglaševanje najbolj učinkovito.

Spoznajmo iskalnik Google
Spoznajmo Google oglaševanje
Kje se bodo prikazovali moji oglasi?

Na spodnji sliki si lahko ogledate primer plačljivih zadetkov v Googlu za ključno besedo “klimatske naprave”:

 

Na tej sliki pa lahko vidite, kako se prikazujejo za isto ključno besedo (klimatske naprave) plačljivi oglasi ob koncu prve iskalne strani, če uporabljate Google oglaševanje:

Kje vse še lahko oglašujete preko Google oglaševanja?:

Na vsebinsko povezanih spletnih straneh
Preko Gmail ali YouTube

Analiza ključnih besed za učinkovito oglaševanje :

Izberite vsebinsko povezane ključne besede
Izberite besede, ki imajo dovolj mesečnih iskanj
Odlična segmentacija trga

Imate vprašanje za nas ali pa bi z nami radi sodelovali?

V našem podjetju imamo zaposlene vrhunske strokovnjake, ki imajo s področja oglaševanja na Googlu zelo veliko izkušenj. Njihove izkušnje jim danes omogočajo, da lahko izdelujejo zares učinkovite oglaševalske kampanje, ki ustvarjajo zares visoke stopnje konverzije. Pomagali vam bodo, da boste tudi vi lahko prodali več preko Googla.

optimizacija spletnih strani

Vrednotenje in uvrščanje oglasov med iskalnimi zadetki v Googlu

Pri vsakem oglaševanju so najbolj pomembni rezultati in cena samega oglaševanja. Google oglaševanje, ki se orientira na iskalne zadetke svojim oglaševalcem zaračunava za vsak klik, ki ga prejmejo.

Kaj to pomeni?
Kolikšna je povprečna cena na klik?
Koga Google uvrsti med TOP zadetke?
Kaj Google še upošteva za ocenjevanje oglasov?

Kaj je pomembno upoštevati za uspešno Google oglaševanje?

  1. Pomembno je, da imate dobro razdelano analizo ključnih besed, saj vam bo to v nadaljevanju služilo kot dobra osnova za nadaljnje delo.
  2. Prav tako je izjemno pomembno, da imate dobro izdelano ON site optimizacijo vaše spletne strani, saj bo tako Google veliko raje vašo spletno stran uvrstil visoko – tako med plačljivimi zadetki, kot tudi organskimi.
  3. Naslednji korak je sestava dobrega oglasnega sporočila, ki se bo prikazoval vašim potencialnim obiskovalcem oz. strankam. Tu je izjemno pomembno, da je besedilo iz prodajnega vidika dobro zastavljeno in da pritegne pozornost, kajti to bo močno vplivalo na zgoraj omenjeni CRT (razmerje med prikazi in kliki), kar posledično prinaša višjo oceno vašemu oglasu in tako višje uvrstitve in nižje stroške oglaševanja.
  4. Pomembno je, da določite proračun, ki ste ga pripravljeni nameniti za to vrsto oglaševanja. Na začetku predlagamo manjše zneske, kasneje, ko bo sistem bolje utečen in boste imeli na voljo več statističnih podatkov, pa boste proračun seveda lahko spreminjali po potrebi.
  5. Natančno targetiranje določene države oz. lokacije.
  6. Redno spremljanje vaše oglaševalske kampanje.
  7. Redno posodabljanje oglasov v kolikor je to potrebno.

Kako uporabljati Google oglaševanje?

Ko se boste odločili, da boste uporabljali Google oglaševanje za promocijo vaših izdelkov ali storitev, boste imeli na voljo kar nekaj možnosti. Lahko se oglaševanja preko Googla lotite kar sami, kar vam odsvetujemo če seveda nimate dovolj izkušenj, vedno pa si lahko poiščete pomoč strokovnjakov na tem področju, ki bodo poskrbeli, da bo vaša oglaševalska kampanja na Googlu čim bolj učinkovita in cenovno ugodna. Kot pri vsakem oglaševanju, so tudi tu izjemno pomembne izkušnje, ki običajno močno vplivajo na to, ali bo neka oglaševalska kampanja uspešna ali ne. Če nimate potrebnih izkušenj in če se mislite s poslom ukvarjati resno, vam svetujemo, da najamete strokovnjaka, ki bo skrbel za vašo kampanjo. Seveda pa najdite nekoga, ki bo konstruktivno poslušal vaše predloge in želje, kajti le tako boste na koncu lahko zadovoljni s potekom same kampanje in seveda z njenimi rezultati.

pogosto zastavljena vprašanja in odgovori

Pogosto zastavljena vprašanja in odgovori:

Zakaj se odločiti za Google oglaševanje?

Takšen način oglaševanja v tem trenutku velja za enega najbolj učinkovitih. Gre za oglaševanje, ki omogoča prikazovanje vaših oglasov ozko targetiranim ciljnim skupinam, ki običajno ustvarjajo visoke stopnje konverzije. Gre za eno najbolj učinkovitih oglaševalskih orodij na trgu ta hip.

Koliko denarja je potrebno nameniti za Google oglaševanje?

Odgovor na to vprašanje vsekakor ni preprost. Potrebno se je vprašati, koliko bo v prvi fazi znašal strošek postavitve takšne oglaševalske kampanje, nato se je potrebno vprašati, na kakšen način boste preko Googla sploh oglaševali, prav tako pa je nato znesek, ki ga boste namenili za oglaševanje odvisen predvsem od vaše presoje in odločitve o tem, koliko denarja boste namenili za tovrstno oglaševanje.

Komu je namenjena takšna oblika oglaševanja?

Vsem, ki želijo preko spleta prodati več svojih izdelkov in storitev. Google oglaševanje omogoča tudi grajenje skupnosti, saj lahko z učinkovito rabo Google oglaševanja tudi precej povečate vašo email listo, lahko gradite prepoznavnost vaših blagovnih znamk itd. - takšen način oglaševanja zares omogoča zelo veliko različnih rešitev.

Kakšnih rezultatov se lahko nadejate?

V kolikor sami nimate veliko izkušenj s tovrstnim oglaševanjem bo najbolje, da se obrnete na podjetje, ki ima s tem področjem dolgoletne izkušnje. Google oglaševanje je relativno zahtevno nastaviti tako, da bo delovalo v prid vašega podjetja, zato vam svetujemo, da se, v primeru, da sami nimate izkušenj obrnete na strokovnjake. Tako se lahko nadejate odličnih poslovnih rezultatov.