Google je v današnjih časih postal tako zelo priljubljen, da nekateri ljudje celo bolj verjamejo temu, kar preberejo na spletu, kot pa v ostalih virih informacij. Večina ljudi vsakodnevno uporablja Googlove produkte, pa se morda tega sploh ne zavedajo. Gre za izjemno hitro rastoče ameriško podjetje, ki sta ga ustanovila Larry Page in Sergey Brin leta 1998 na Stanfordski univerzi. Od leta 1998 pa do danes se je to podjetje izjemno hitro razširilo, razvilo številne produkte, ki jih ljudje danes jemljemo za samoumevne. Gre za orodja, kot so YouTube, Google Maps, Google Chrome in še veliko ostalih.
Vsa ta, bomo rekli kodna infrastruktura podjetju Google omogoča zbiranje izjemno velike količine podatkov od svojih uporabnikov (če mu to uporabniki seveda dovolijo) in ti podatki Googlu omogočajo, da je ustvaril Google oglaševanje, enega najbolj učinkovitih načinov spletnega oglaševanja o katerem bomo pisali v tem članku.