Google oglaševanje

Google oglaševanje prinaša odlične rezultate

“Preverite, zakaj je temu tako”

 

Google je v današnjih časih postal tako zelo priljubljen, da nekateri ljudje celo bolj verjamejo temu, kar preberejo na spletu, kot pa v ostalih virih informacij. Večina ljudi vsakodnevno uporablja Googlove produkte, pa se morda tega sploh ne zavedajo. Gre za izjemno hitro rastoče ameriško podjetje, ki sta ga ustanovila Larry Page in Sergey Brin leta 1998 na Stanfordski univerzi. Od leta 1998 pa do danes se je to podjetje izjemno hitro razširilo, razvilo številne produkte, ki jih ljudje danes jemljemo za samoumevne. Gre za orodja, kot so YouTube, Google Maps, Google Chrome in še veliko ostalih.

Vsa ta, bomo rekli kodna infrastruktura podjetju Google omogoča zbiranje izjemno velike količine podatkov od svojih uporabnikov (če mu to uporabniki seveda dovolijo) in ti podatki Googlu omogočajo, da je ustvaril Google oglaševanje, enega najbolj učinkovitih načinov spletnega oglaševanja o katerem bomo pisali v tem članku.

google oglaševanje

Preden se poglobimo v podrobnosti o tem, kaj Google oglaševanje sploh je, bi vam radi sporočili, da se v našem podjetju že več let profesionalno ukvarjamo s spletnim marketingom. S spletnim oglaševanjem imamo izjemno veliko izkušenj, med katere seveda sodi tudi vodenje Google oglaševalskih kampanj za različna podjetja, ki bi rada svoje podjetje na spletu predstavljala na profesionalen in uporabniku enostaven način.

312+
Zadovoljnih strank
2215+
Ključnih besed v Googlu
118
Izdelanih spletnih strani
201
Zaključenih projektov

V primeru vprašanj ali želje po sodelovanju nam prosimo pošljite sporočilo

Kaj sploh je Google oglaševanje oz. kaj omogoča?

Spoznajmo Google iskalnik

Google iskalnik je prvi, najbolj poznan in tudi najpogosteje uporabljen produkt podjetja Google. Gre za iskalnik, ki danes ponuja neskončno kvalitetne vsebine razvrščene po določenih kriterijih. Na vrhu med iskalnimi zadetki v Googlu se tako pojavljajo izključno spletne strani, ki jih Google v svojih očeh vidi kot kvalitetne in primerne za njegove uporabnike. Če torej iščete vsebino po določeni ključni besedi, vam bo Google pri tem lahko prišel še kako prav.

kaj je google oglaševanje

Kaj pa je torej Google oglaševanje? Gre za sistem, ki ga je postavil Google z namenom, da lahko preko njega podjetja, posamezniki, društva (praktično kdorkoli) oglašujejo svoje lastne spletne strani. Ker je na vrhu Googla izjemno malo prostora za organske zadetke (prva stran omogoča do 10 zadetkov), vse spletne strani ne morejo rangirati visoko, zato Google nudi tudi možnost plačljivega oglaševanja. Njegov sistem plačljivega oglaševanja deluje v grobem tako, da Googlu nekaj plačate za to, da vas uvrsti visoko v svojem iskalniku, kar vam bo skoraj zagotovo pripeljalo veliko novih, ozko segmentiranih obiskovalcev na vašo spletno stran.

Prostor, ki ga Google namenja plačljivim oglasom se pojavlja v iskalniku nad organskimi zadetki. Na vrhu je prostora za štiri oglaševalce. Spodaj pod organskimi iskalnimi zadetki pa Google oglaševalcem ponuja do 3 pozicije za katere se lahko potegujejo na dražbi. O sistemu uvrščanja in vrednotenja pozicije za oglaševalce bomo pisali v nadaljevanju.

Na spodnji sliki si lahko ogledate primer plačljivih zadetkov v Googlu za ključno besedo “klimatske naprave”:

iskalni zadetki klimatske naprave
Na tej sliki pa lahko vidite, kako se prikazujejo za isto ključno besedo (klimatske naprave) plačljivi oglasi ob koncu prve iskalne strani, če uporabljate Google oglaševanje:

zadetki spodaj

Kje vse še lahko oglašujete preko Google oglaševanja?

Google oglaševanje se ne omejuje samo na oglaševanje med iskalnimi zadetki, pač pa ponuja še veliko več. Oglašujete namreč lahko tudi na spletnih straneh, ki so vsebinsko povezane z vašo ali na spletnih straneh, ki jih obiskujejo vaši potencialni obiskovalci oz. kupci. Način delovanja tega sistema je tak, da lastniki spletnih mest na le teh postavijo oglasne prostore v katerih Googlu dovolijo, da prikazuje oglase različnih oglaševalcev. Oglaševalci morajo za ta namen pripraviti oglasna sporočila ali tako imenovane banerje, ki se bodo prikazovali obiskovalcem spletnih strani.

Google oglaševanje omogoča tudi promocijo preko njihove storitve Gmail in YouTube. Sistemi se med seboj nekoliko razlikujejo, toda glavni cilj na vseh vejah njihovega oglaševanja ostaja enak: “dosegati čim bolj ozko targetirane ljudi, ki predstavljajo potencialne obiskovalce oz. stranke nekega oglaševalca”.

youtube gmail

Analiza ključnih besed za učinkovito Google oglaševanje

Preden se neko podjetje odloči za Google oglaševanje, je najprej potrebno opraviti raziskavo ključnih besed pod katerimi bi se želelo določeno podjetje pojavljati visoko med plačljivimi zadetki. Za analizo ključnih besed se običajno uporablja Google načrtovalnik ključnih besed. To orodje vam zelo natančno pove, koliko iskanj ima določena ključna beseda v določenem časovnem obdobju, na določeni lokaciji in koliko približno vas bo stalo, če se boste želeli oglaševati pod določeno ključno besedo.

To v praksi pomeni, da si izberete ključno besedo, ki ima za vas zadovoljivo število iskanj in za katero ste pripravljeni plačati znesek, ki ga Google ocenjuje, da ga bo potrebno plačati za posamezen klik. Če denimo prodajate klimatske naprave, je pametno, da se preko Googlovega sistema oglaševanja poizkusite uvrstiti visoko med plačljivimi zadetki za ključno besedo “klimatske naprave”, ki ima na mesečni ravni v Sloveniji 2.900 iskanj.

Primer, kako vam Google v načrtovalniku ključnih besed izpiše zadetke:

klimatske naprave google načrtovalkin ključnih besed

Ko se bo vaša spletna stran pojavljala med plačljivimi zadetki, bo vidna vsem, ki v Googlu iščejo zadetke pod to ključno besedo in verjetnost, da najdejo prav vas je precej visoka. Gre za izjemno dobro segmentiran obisk, zato se od takih obiskovalcev lahko nadejate visoke stopnje konverzije.

Vrednotenje in uvrščanje oglasov med iskalnimi zadetki v Googlu

Pri vsakem oglaševanju so najbolj pomembni rezultati in cena samega oglaševanja. Google oglaševanje, ki se orientira na iskalne zadetke svojim oglaševalcem zaračunava za vsak klik, ki ga prejmejo.

To pomeni, da če se za ključno besedo “klimatske naprave” v Googlu uvrščate na enem od mest med plačljivimi zadetki boste za vsak klik, ki ga prejmete moral plačati določen znesek. Cene se zelo močno razlikujejo od primera do primera, zato bi bil vsakršen podatek, ki bi ga tu vpisali lahko napačen.

Iz naše prakse lahko povemo, da se cene za Google oglaševanje gibljejo vse od 0,05€ do 2-3€ na klik. Seveda obstajajo tudi primeri, ko so kliki lahko cenejši ali pa tudi bistveno dražji. Da se lahko za določeno ključno besedo postavi nekoliko bolj natančne cene, je potrebno sistem testirati.

slika 7

Kako pa Google določa, kdo bo med plačljivimi zadetki uvrščen višje? Google deluje po principu kdor da več, več dobi. To pomeni, da v kolikor ste pripravljeni plačati več za klik od vaše konkurence, se boste najverjetneje pojavljali visoko ali na samem vrhu plačljivih oglasov, kar naj bi po podatkih Googla prinašalo višji CRT (click-through rate), kar v Slovenščini pomeni višje razmerje med prikazi oglasa in kliki nanj.

Žal to ni edini parameter, ki ga Google upošteva pri uvrščanju, saj gre za izjemno kompleksno orodje, ki za svoj izbor upošteva ogromno število podatkov. V kolikor nimate veliko izkušenj s tem načinom oglaševanja vam vsekakor svetujemo, da se obrnete na izkušenega strokovnjaka, ki vam bo Google oglaševanje uredil tako, da bo cenovno najbolj učinkovito.

V primeru vprašanj ali želje po sodelovanju nam prosimo pošljite sporočilo

Kaj je pomembno upoštevati za uspešno Google oglaševanje?

  1. Pomembno je, da imate dobro razdelano analizo ključnih besed, saj vam bo to v nadaljevanju služilo kot dobra osnova za nadaljnje delo.
  2. Prav tako je izjemno pomembno, da imate dobro izdelano ON site optimizacijo vaše spletne strani, saj bo tako Google veliko raje vašo spletno stran uvrstil visoko – tako med plačljivimi zadetki, kot tudi organskimi.
  3. Naslednji korak je sestava dobrega oglasnega sporočila, ki se bo prikazoval vašim potencialnim obiskovalcem oz. strankam. Tu je izjemno pomembno, da je besedilo iz prodajnega vidika dobro zastavljeno in da pritegne pozornost, kajti to bo močno vplivalo na zgoraj omenjeni CRT (razmerje med prikazi in kliki), kar posledično prinaša višjo oceno vašemu oglasu in tako višje uvrstitve in nižje stroške oglaševanja.
  4. Pomembno je, da določite proračun, ki ste ga pripravljeni nameniti za to vrsto oglaševanja. Na začetku predlagamo manjše zneske, kasneje, ko bo sistem bolje utečen in boste imeli na voljo več statističnih podatkov, pa boste proračun seveda lahko spreminjali po potrebi.
  5. Natančno targetiranje določene države oz. lokacije.
  6. Redno spremljanje vaše oglaševalske kampanje.
  7. Redno posodabljanje oglasov v kolikor je to potrebno.

Kako uporabljati Google oglaševanje?

Ko se boste odločili, da boste uporabljali Google oglaševanje za promocijo vaših izdelkov ali storitev, boste imeli na voljo kar nekaj možnosti. Lahko se oglaševanja preko Googla lotite kar sami, kar vam odsvetujemo če seveda nimate dovolj izkušenj, vedno pa si lahko poiščete pomoč strokovnjakov na tem področju, ki bodo poskrbeli, da bo vaša oglaševalska kampanja na Googlu čim bolj učinkovita in cenovno ugodna. Kot pri vsakem oglaševanju, so tudi tu izjemno pomembne izkušnje, ki običajno močno vplivajo na to, ali bo neka oglaševalska kampanja uspešna ali ne. Če nimate potrebnih izkušenj in če se mislite s poslom ukvarjati resno, vam svetujemo, da najamete strokovnjaka, ki bo skrbel za vašo kampanjo. Seveda pa najdite nekoga, ki bo konstruktivno poslušal vaše predloge in želje, kajti le tako boste na koncu lahko zadovoljni s potekom same kampanje in seveda z njenimi rezultati.

V primeru vprašanj ali želje po sodelovanju nam prosimo pošljite sporočilo

dobra kampanja prinaša rezultate