Grafično oblikovanje za dobre rezultate na spletu

grafično oblikovanje
25Jul, 2019

V poplavi spletnih strani, ki so danes na internetu, posamezniki iščejo vedno novejše in inovativnejše načine, kako bi ravno njihova spletna stran izstopila iz množice podobnih ter pritegnila ljudi k ogledu ali nakupu.

Pomemben del uspešne spletne strani nekega podjetja ali posameznika je njeno grafično oblikovanje, saj se z učinkovito in kvalitetno grafično podobo predstavite svojemu poslovnemu partnerju ali končnemu kupcu. Unikaten videz je dodaten atribut, ki poskrbi, da spletna stran izstopa med konkurenčnimi stranmi, skupaj z barvno usklajenostjo pa boste pri obiskovalcu ustvarili najboljši prvi vtis. Poleg estetike je pomembna tudi funkcionalnost grafičnega dizajna, da se obiskovalec na spletni strani znajde, celotna podoba pa naj bo privlačna, skrbno dodelana in dopolnjena z detajli. Seveda je nezanemarljiva tudi tehnološka dovršenost spletne strani, vse to pa je paket, s katerim bo vaša spletna stran postala tarča zanimanja širše množice obiskovalcev.

grafično oblikovanje

Kako poteka učinkovito grafično oblikovanje spletne strani?

  1. Analiza podjetja se opravi pred oblikovanjem grafične podobe spletne strani in predstavlja temelj nadaljnjega dela. Pred izdelavo grafične podobe spletne strani morate vedeti, kakšen je njen namen, kateri ciljni skupini obiskovalcev je namenjena, na kak način pritegniti obiskovalca, da bo na strani ostal dlje časa in se še vrnil ter konec koncev seveda tudi to, kako ga prepričati v nakup. K temu sodi tudi analiza vaše konkurence, kjer se preuči njihov spletni nastop in ključne besede na spletni strani.
  1. Načrtovanje in oblikovanje grafične podobe strani je naslednji korak, kjer se določi struktura in grafična podoba spletne strani. Grafično oblikovanje zajema izbor barvne sheme, ki se mora skladati s celostno grafično podobo podjetja. Pisava na spletni strani naj bo dovolj velika in lahko berljiva, izbor besedila in slik pa takšen, da bo kar najbolje predstavil dejavnost podjetja oz. posameznika. Tudi razporeditev mora biti pregledna in smiselna. Celotna grafična podoba je zelo odvisna tudi od dejavnosti podjetja.
  1. Uskladitev vsebine in oblike spletne strani sledi na koncu in je pomembna zato, da se uporabnik na strani lažje znajde, kar se doseže z izpostavitvijo grafičnih poudarkov in pomembnih informacij. Grafično oblikovanje spletnih strani, ki je marketinško usmerjeno, pripomore k večjemu spletnemu obisku in kasnejšemu nakupu izdelkov oz. storitev. Videz spletne strani mora nagovarjati uporabnike in kupce, zato je priporočljivo, da pozornost posvetite tudi slikam in naslovom spletne strani. Ljudje so po večini vizualna bitja, kar pomeni, da jih najprej pritegnejo slike in šele nato besedilo. To dejstvo izkoristite tako, da v besedilo na spletni strani na ustrezna mesta vstavite slike, ki bodo dodatno podkrepile vsebino in poskrbele za bolj pestro grafično podobo spletne strani. V naslovih uporabite številke, naslove in mednaslove na strani pa poudarite, s čimer bodo izstopali iz celotne grafične podobe spletne strani in pritegnili obiskovalca k nadaljnjemu raziskovanju spletne strani.

Pomen grafičnega oblikovanja na spletu

Grafično oblikovanje spletne strani zahteva profesionalen pristop, če želite doseči najboljše rezultate. Dandanes pridobiva še dodatno težo, saj je sodobno poslovno okolje vse bolj konkurenčno, zato je grafično oblikovanje eden od načinov, kako izpostaviti svoje podjetje na spletu. Zaslužno je za oblikovanje impresivnega trženjskega gradiva, med katerega spadajo tudi spletne strani. Grafični oblikovalec poskrbi za celostno grafično podobo vašega podjetja, ki vključuje  obliko in barvo logotipa, izbor barv, ki so značilne za podjetje, izbor pisave, obliko žiga in vizitke ter celostno podobo spletne strani. Z učinkovitim grafičnim oblikovanjem boste ustvarili svojo blagovno znamko, povečali prepoznavnost podjetja in storitev oz. izdelkov, ki jih nudite, ter poskrbeli za učinkovito vizualno komunikacijo z uporabniki.

Današnji hiter tempo nas sili v hitre odločitve, zato  je pomembno, da obiskovalec  spletne strani takoj prepozna vašo dejavnost, ki je predstavljena na internetu in tudi kaj mu želite sporočiti. Že v sami grafični podobi spletne strani je potrebno upoštevati enostavnost iskanja informacij, hkrati pa mora privlačno grafično oblikovanje v obiskovalcu vzbuditi željo po ponovnem vračanju, saj bo le tako vaša spletna strategija uspešna in bo prinesla rezultate, ki si jih želite.