Kako povečati konverzijo v spletni trgovini?

kako povečati konverzijo
22Jun, 2020

Imate spletno trgovino, na kateri dnevno beležite veliko obiska, a le majhno število opravljenih nakupov? Potem vam težave dela prenizka konverzija. A le brez skrbi, obstaja kar nekaj načinov, kako povečati konverzijo v vaši spletni trgovini in pretvoriti obiskovalce spletne strani v zadovoljne kupce.

Preden začnemo razmišljati, kako povečati konverzijo v spletni trgovini, moramo najprej vedeti, kaj konverzija sploh je. Delež konverzije je število ljudi, ki obiščejo vašo spletno stran in opravijo neko dejanje, v primerjavi s številom vseh obiskovalcev. V primeru spletne trgovine je dejanje, ki ga pričakujete od obiskovalcev, seveda nakup. Konverzija je najpomembnejši pokazatelj (ne)uspešnosti vaše spletne trgovine.

Izračunamo jo tako, da delimo število nakupov v določenem časovnem obdobju s številom obiskov spletne trgovine v istem časovnem obdobju, dobljeno pa pomnožimo s 100. Če je na primer vašo spletno trgovino v zadnji uri obiskalo 300 ljudi, od katerih jih so trije opravili nakup, je konverzija 1-odstotna.

Kako povečati konverzijo? Načinov je ogromno, spodaj pa predstavljamo štiri izmed najučinkovitejših:

Vsaka spletna trgovina ima svojo bazo kupcev, na katero nekatere taktike vplivajo bolj, druge pa manj. Vsekakor je nujno, da iz vaše spletne trgovine odstranite vse elemente, ki kupcem otežujejo nakup, sicer pa boste najboljše možne rezultate dosegli s tem, da testirate različne načine, kako povečati konverzijo, in implementirate tiste, za katere opazite, da delujejo na vaši bazi obiskovalcev oziroma kupcev.

kako povečati konverzijo

Naredite opravljanje nakupa čim lažje. Preden se lotite bolj zapletenih načinov, kako povečati konverzijo, si stran najprej oglejte skozi oči kupca in poskušajte ugotoviti, ali obstaja karkoli, kar bi lahko otežilo nakup. Razen če prodajate povsem unikatne izdelke, se stranke ne bodo preveč trudile z nakupom pri vas in bodo, če se bo postopek nakupovanja izkazal za preveč zapletenega, enostavno odšle k drugemu ponudniku.

Naredite spletno stran vizualno privlačno in prepričljivo. Ljudje smo vizualna bitja in tudi videz igra vlogo pri tem, kje raje nakupujemo. Videz spletne strani mora biti v koraku s časom, fotografije izdelkov pa atraktivne in informativne. Predstavna besedila morajo seveda dobro predstaviti izdelek, za piko na i pa lahko kupcem popihate na dušo – če prodajate na primer izdelke, povezane z določeno serijo knjig ali filmov, uporabite besede iz teh knjig ali filmov in predstavitev napišite na način, da bo izdelke približal oboževalcem.

Zbudite kupcu občutek, da mu zmanjkuje časa za nakup. Če je zaloga nekega izdelka omejena ali pa se dobro prodaja, lahko to izkoristite v svoj prid in (še) povečate konverzijo. Poleg izdelka na vidno mesto zapišite, koliko jih je še ostalo in s tem spodbudite kupce, da ga hitro dodajo v košarico, da ne bodo ostali brez.

Enako lahko storite s posebnimi ponudbami, ki veljajo le kratek čas. Odštevalnik, ki prikazuje, kako dolgo bo še trajala ponudba, je čudežen način, kako povečati konverzijo, saj vzbuja občutek nujnosti in kupce priganja, naj pohitijo. Posebna ponudba je lahko na primer 1 + 1 gratis ali brezplačna poštnina, zaženete pa jo lahko ob posebnih priložnostih (na primer rojstni dan trgovine, praznik) ali pa kar tako.

Personalizirajte nakupovalno izkušnjo. Dober način, kako povečati konverzijo, je, da kupcem predstavite izdelke, za katere je pač bolj verjetno, da jih bodo želeli kupiti. Ne le, da prikazovanje izdelkov ljudem, ki v teh izdelkih ne vidijo uporabne vrednosti, nima nobenega smisla, temveč lahko povzroči tudi, da bodo ljudje zapustili vašo spletno trgovino. Ponudbo lahko prilagodite glede na demografske ali geografske podatke obiskovalca ali glede na to, katere izdelke si je že ogledal.

Kako povečati konverzijo v spletni trgovini je enostavno vprašanje, ki zahteva kompleksen odgovor. Na vas je, da preizkusite, katere taktike delujejo in katere ne, v glavnem pa velja, ljudje raje nakupujemo v trgovinah (fizičnih in spletnih), ki so nam vizualno privlačne in kjer je nakupovalna izkušnja čim bolj enostavna.

CroatiaSlovenia