Ali se LinkedIn oglaševanje izplača?

linkedin oglasevanje
21Apr, 2020

Skrivnost oglaševanja na spletu se skriva v tem, da ste prisotni na različnih spletnih omrežjih, na katerih je prisotno večje število uporabnikov. Eno izmed morda malo manj poznanih spletnih socialnih omrežij je LinkedIn. Kljub temu, da je v primerjavi s Facebookom, Instagramom in Youtobe-om v Sloveniji malo manj poznan, ima po svetu že preko 200 milijonov uporabnikov. Zato je pametno razmisliti, ali bi se vašemu podjetju izplačalo LinkedIn oglaševanje.

Kaj je LinkedIn?

LinkedIn je spletno socialno omrežje, ki je v primerjavi z bolj poznanim Facebook-om ali Instagramom, bolj poslovno naravnan. Gre za omrežje, na katerem si uporabnik ustvari profil, ki ga dopolnjuje s svojini poslovnimi poznanstvi. Glavni namen LinkedIn-a je torej na nek način prikazovanje poslovnih stikov iz realnega sveta na spletni platformi. LinkedIn je navdušil uporabnike spleta po vsem svetu, saj jim omogoča tkanje novih poslovnih vezi in poznanstev in posledično tudi širjenje posla.

V zadnjem času je LinkedIn vse bolj priljubljen tudi med ostalimi uporabniki, ne le poslovneži, ki si s pomočjo LinkedIn-a gradijo neke vrste biografijo. Na svoj profil vnesejo različne izkušnje in projekte, pri katerih so sodelovali, morebitne nagrade, dosežke … Tako si povečajo možnosti za nove priložnosti udejstvovanja kariere v tujini, saj veliko uspešnih poslovnežev, nove sodelavce išče prav preko socialnega omrežja LinkedIn.

Za ponudnika določenih izdelkov, ki bi si želel povečati svoj posel, pa je LinkedIn tudi odlična odskočna deska, tako za sklepanje poslovnih ponudb, kot tudi LinkedIn oglaševanje.

linkedin oglasevanje

Zakaj LinkedIn oglaševanje?

Že v Sloveniji ima LinkedIn več kot 300 000 uporabnikov, v svetu pa tako kot smo že v uvodu povedali, preko 200 milijonov. Kar za ponudnika pomeni odlično priložnost za oglaševanje lastnih izdelkov. Hkrati pa vam ponuja možnosti, da stkete poslovna sodelovanja z novimi poslovnimi partnerji.

Kako oglaševati na LinkedIn-u?

LinkedIn oglaševanje vam za oglase ponuja več različnih možnosti. Prvi korak, ki ga morate narediti, da lahko začnete oglaševati preko LinkedIn-a, je, da ustvarite posloven profil na LinkedIn-u, ter da se naučite, kako ga uporabljati, da bo prinesel pozitivne rezultate.

Nato pa lahko začnete oglaševati. LinkedIn oglaševanje vam ponuja več različnih možnosti, vaša naloga pa je, da presodite, katerih možnosti in v kolikšni meri se boste posluževali. Oglašujete lahko prek sponzoriranih objav, teksovnih oglasov in oglasnih sporočil.

  • Sponzorirane objave

Sponzorirane objave delujejo po enakem principu kot sponzorirane objave na Facebooku in Instagramu. Torej, na svojem poslovnem profilu ustvarite privlačno objavo, s katero želite promovirati svoje podjetje ali izdelek. Nato pa objavo sponzorirate. S tem si zagotovite, da objava doseže zelo širok krog uporabniških profilov.

linkedin oglasevanje

  • Tekstovni oglasi

Tekstovni oglasi so najlažji način oglaševanja na LinkedIn-u, saj je v ospredju oglasa besedilo in ne grafična oblika oglasa. Sestaviti morate krajše oglasno sporočilo, ki se bo uporabnikom prikazovalo v spodnjem desnem kotu zaslona, vendar le na namiznem ali prenosnem računalniku, ne pa na napravah, na katerih je LinkedIn prikazan v mobilni različici.

  • Oglasno sporočilo

Tretja možnost, ki jo ponuja LinkedIn oglaševanje, pa je oglaševanje z oglasnimi sporočili. Delujejo na podoben način kot sponzorirane objave, le da pri sponzoriranih objavah sponzorirate že obstoječo objavo, ki jo nato vidi širši krog uporabnikov. Pri oglasnih sporočilih pa ustvarite objavo z namenom, da jo boste oglaševali, nato pa ta objava doseže uporabnike, ki bi jih vaša objava zanimala. Na nek način je to oglaševanje bolj personalizirano, saj objavo vidijo uporabniki, ki jih tematika oglasa zanima, s čimer dosežete večji učinek objave.

Če se za konec vrnemo na začetno vprašanje, se LinkedIn oglaševanje vsekakor splača, saj si z njim zagotovite mesto in prepoznavnost na še enem velikem spletnem omrežju, na katerem priljubljenost in število uporabnikov vztrajno rasteta, hkrati pa vam odpira možnosti za nova poslovna sodelovanja tudi na mednarodni ravni. Vseeno pa tako kot pri ostalih oblikah oglaševanja, je tudi tukaj pomembno, da se oglasne kampanije lotite na visokem in strokovnem nivoju, saj bodo tako vaše kampanije uspešnejše.

CroatiaSlovenia