Kako poteka oglaševanje preko Googla?

oglaševanje preko Googla
13Jul, 2020

Oglaševanje se je v sodobnem času že preselilo iz televizijskih zaslonov na splet in le redka so podjetja, ki ne sledijo tem trendom. Najbolj uporabljan spletni iskalnik je Google, saj se na njem dnevno opravi več kot 3,5 milijarde iskanj, zato se veliko podjetij usmerja v oglaševanje preko Googla za doseganje optimalnih rezultatov pri rasti podjetja in prodaji izdelkov oz. storitev. Google je v ta namen razvil posebna oglaševalska orodja, ki omogočajo pisanje učinkovitih in hkrati privlačnih spletnih oglasov, ustvarjanje oglaševalskih kampanj in tudi spremljanje dobljenih rezultatov za namen izboljšanja strategij oglaševanja. Tako oglaševanje je izrazito ciljno usmerjeno in temelji na vnaprej določenih ključnih besedah, ki potencialne kupce privabijo na spletno stran. Seveda je zadeva veliko bolj kompleksna, kot se zdi na prvi pogled, saj oglaševanje preko Googla zahteva izdelavo strategije in skrbno načrtovanje oglaševalske kampanje – v nadaljevanju je predstavljen celoten postopek, kako učinkovito in uspešno oglaševati s pomočjo iskalnika Google.

 

  1. Analiza spletne strani in priprava strategije

Najprej je potrebna natančna analiza spletne strani podjetja ter opredelitev ponudbe izdelkov in storitev za prodajo. Po natančnem poznavanju podjetja in njegove poslovne vizije se po dogovoru o tem, kateri produkti se bodo oglaševali in na kak način, pripravi strategija za oglaševanje preko Googla. Pri tem si je potrebno postaviti realna pričakovanja in cilje glede oglaševanja in glede tega, kaj želimo z njim doseči za čim boljše poslovne rezultate.

oglaševanje preko Googla

 

  1. Priprava oglaševalske kampanje

Priprava kampanje za oglaševanje preko Googla vključuje več aktivnosti, med katere sodijo priprava oglaševalskega računa, izbira ključnih besed ter oblikovanje tekstovnih in slikovnih oglasov, ki so optimizirani na zakupljene ključne besede in vključujejo povezave do spletne strani podjetja. Določijo se posamezne komponente kot so pravila, dnevni znesek, jezikovna in geografska ciljna skupina in druge, da se oglas prikaže ozko določeni ciljni skupini. Po aktivaciji vsaka kampanja za oglaševanje preko Googla zahteva sprotno spremljanje, prilagajanje in spreminjanje, predvsem pa je potreben čas, da rezultati postanejo vidni.

 

  1. Prilagoditve oglaševalske kampanje

Oglaševanje preko Googla je kompleksen proces, zato so predvsem v začetnih korakih potrebne nekatere sprotne prilagoditve, da se dejansko doseže točna targetirana skupina potencialnih kupcev. Ko potencialni kupec v iskalnik Google vpiše katero od zakupljenih ključnih besed, se med iskalnimi rezultati pokaže oglas podjetja, optimiziran na to ključno besedo. Klik na oglas ga privede do spletne strani podjetja, na kateri je predstavljena ponudba podjetja. Za čim boljše rezultate je ključnega pomena nenehno spremljanje konkurence in na podlagi tega prilagajanje oglaševalske kampanje, saj se dejavniki, ki vplivajo na uspešnost kampanje, spreminjajo vsakodnevno.

oglaševanje preko Googla

  1. Širitev oglaševalske kampanje

Tekom kampanje se natančneje izkažejo želje, pričakovanja in navade potencialnih kupcev in na podlagi tega se lahko oglaševanje preko Googla razširi s ponudbo novih produktov oz. storitev, dodajo se posebne akcijske ponudbe in druge aktivnosti, ki so prilagojene vsakemu podjetju posebej. Vse to pripomore k razvoju podjetja in povečevanju njegove prodaje, saj se tudi trg nenehno spreminja, čemur je potrebno prilagoditi tudi strategijo oglaševanja.

 

  1. Poročilo o statistiki in uspešnosti strategije

Redno spremljanje statistike je tisto, ki pripomore k sprotnemu prilagajanju oglaševalske kampanje in poskrbi za optimalne končne rezultate. Končno poročilo vsebuje nasvete in predloge za izboljšanje poslovanja in celotnega prodajnega procesa, v njem je navedena tudi uvrstitev spletne strani med rezultati v iskalniku Google. Na podlagi tega sledi odločitev, če želi podjetje v oglaševanje preko Googla investirati še več denarja, saj lahko že nekaj centov dnevno zelo spremeni pozicijo posameznega oglasa v iskalniku in posledično poveča številko klikov in obisk spletne strani. Oglaševanje preko Googla je proces, ki se nikoli ne konča, saj je treba oglase nenehno prilagajati, spreminjati, dopolnjevati in jih narediti všečne potencialnim kupcem. To je namreč edini način za uspeh v množici globalne konkurence, ki prinaša konkretne, vidne in merljive rezultate.

Pri Google oglaševanju pa vam z veseljem pomagamo tudi pri Spletnem partnerju! Če bi želeli povsem brezplačno in neobvezujočo ponudbo za oglaševanje, ki bo na vašo stran garantirano privabilo še več strank, nam pišite na info@spletnipartner.si, nas pokličite na 070/666-777 ali izpolnite spodnji obrazec:

 

CroatiaSlovenia