Optimizacija spletnih strani za leto 2020

optimizacija spletnih strani
11Feb, 2020

Glavni namen vsake spletne strani je zagotovo ta, da jo opazi široka množica ljudi. Na spletu pa na žalost ni samoumevno, da se bo to res zgodilo. Če boste spletno stran le ustvarili in pričakovali visoko obiskanost, boste najverjetneje razočarani. Branost in klike na spletni strani prinese optimizacija spletnih strani. Zato si poglejmo, kaj vse zajema in kakšni trendi se na tem področju obetajo v tekočem letu.

Kaj vse zajema kvalitetna optimizacija spletnih strani?

Na kratko povedano je optimizacija spletnih strani kompleksen postopek, sestavljen iz različnih komponent, ki skupaj doprinesejo k večji obiskanosti strani. Posledica kvalitetne optimizacije spletnih strani je visoka uvrstitev spletne strani na spletnih iskalnikih, posledica česar je tudi visoka obiskanost spletne strani in njena širša prepoznavnost.

Poznamo notranjo in zunanjo optimizacijo. Pri notranji gre za ureditev same spletne strani, pri zunanji pa optimizacija spletnih strani poteka s pomočjo tako imenovanih SEO člankov oziroma zunanjih povezav. To so članki, katerih vsebina niti ni namenjena branju širše publike, temveč iskalniku. Ti članki vsebujejo veliko število ključnih besed, povezanih z vašo spletno stranjo. Več povezav s ključnimi besedami, kot se ustvari, na višjih mestih spletnih iskalnikov se bo pojavljala vaša spletna stran.

Seveda pa vsebina sama po sebi niso dovolj, saj je treba z njo upoštevati tudi določene algoritme spletnih iskalnikov, ki se vsake toliko časa tudi spreminjajo. Zato, če na tem področju niste najbolje podkovani, vam priporočamo, da optimizacijo vaše spletne strani raje prepustite ljudem, ki so o tem dobro podkovani.

Kdaj se zanjo odločiti?

Optimizacija spletnih strani je nujen korak pri postavitvi spletnih strani v omrežje. Vsako sekundo je namreč na svetovni splet postavljena kakšna nova spletna stran in zato je nemogoče, da bi ljudje vašo spletno stran opazili kar sami od sebe, saj se na njihovih računalnikih ne bo znašla kar sama od sebe.

Če naredimo kratko primerjavo s klasičnim oglaševanjem. Če se podjetje odloči, da bo ustvarilo papirnato reklamo za svoje nove izdelke, ni dovolj, da jo le oblikuje in da tiskat. Potrebno je izbrati storitev, najpogosteje pošto, ki bo to reklamo dostavila do nabiralnikov, da jo bodo ljudje lahko videli in prebrali.

Enako se dogaja na spletu. Če stran le ustvarite, je ne bo videl nihče. Če pa se odločite za njeno optimizacijo, se bodo številke njenega obiska hitro povečale.

Koga izbrati?

Kot smo že omenili, je optimizacija spletnih strani kompleksen postopek, ki obrodi sadove le v primeru, da jo izvede podjetje, ki se na to spozna in ve, kaj mora narediti za najboljše rezultate. Ker pa je ponudba za optimizacijo spletnih strani vse širša, je dobro, da ste pri izbiri izvajalca pozorni, da ima ustrezno znanje ter bogate izkušnje o optimizaciji, da vam omogoči merjenje rezultatov obiskanosti spletne strani ter posledično tudi učinke dela na spletni strani.

Kakšne novosti se obetajo v letu 2020?                                                                                   

Ker pa tehnologija napreduje iz dneva v dan, se spreminja tudi optimizacija spletnih strani. V letu 2020 je zato pričakovati, da se bo področje optimizacije spletnih strani še bolj širilo. Če so za dobro optimizacijo še nekaj časa nazaj zadostovali le SEO članki, se vsako leto ta zgodba spreminja in širi. Tako bo potrebno v letu 2020 na optimizacijo gledati celostno: SEO članki, oglaševanje na različnih spletnih platformah, ustvarjanje povezav z drugih spletnih strani na vašo spletno stran preko ključnih besed … Vse bolj v ospredje prihajajo socialna omrežja, zlasti Facebook, Instagram in Youtube, saj vse več ljudi klasični splet obiskuje vse manj in informacije o novih izdelkih in storitvah prejema prek oglasov ali sponzoriranih objav na socialnih omrežjih, iz katerih je nato ustvarjena povezava na vašo spletno stran.

Optimizacija spletnih strani je kompleksen, a nujen postopek, če si želite, da ima vaša spletna stran učinek na čim več ljudi. Zaradi napredka tehnologije je vsako leto postavljena pred nove izzive, zato je dobro, da izvedbo zaupate izvajalcu, ki redno spremlja spremembe na tem področju.

CroatiaSlovenia