Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani za dolgoročne rezultate

“Poskrbimo, da se vaše podjetje pojavlja med prvimi zadetki na Googlu”

Če vas ni na prvi strani Googla, praktično ne obstajate. Izberite si ključne besede, za katere bi želeli, da se vaše podjetje uvršča visoko med iskalnimi zadetki, mi pa bomo poskrbeli, da vas bodo vaše potencialne stranke lahko našle.

Povprašajte za BREZPLAČNO in NEOBVEZUJOČO ponudbo

NAŠE DELO V ŠTEVILKAH:

312+
Zadovoljnih strank
2215+
Ključnih besed v Googlu
181
Izdelanih spletnih strani
201
Zaključenih projektov

Kaj je optimizacija spletnih strani?

Najprej bomo na kratko opisali in razložili pojem optimizacija spletnih strani. Gre za izraz, ki izhaja iz kratice SEO (Search Engine Optimization), predstavlja pa postopek, ko določeno spletno stran pripeljemo do TOP pozicij v iskalnikih. Najbolj pomembno vsekakor je, da vaša spletna stran dosega visoko uvrstitev v iskalniku Google, saj iskalnik Google uporablja več kot 77% vseh uporabnikov spleta. Ostali iskalniki so v primerjavi z Googlom precej nepomembni in zanemarljivi.

optimizacija spletnih straniGlavni promet na vašo stran bo tako vsekakor prišel preko iskalnika Google. Če želite biti z vašo spletno stranjo uvrščeni na visokih pozicijah v iskalniku Google, potem imate dve možnosti:

  1. Optimizacija spletne strani (organski obisk)
  2. Google oglaševanje (plačan obisk – Adwords)

Katero od možnosti za optimizacijo spletnih strani boste izbrali, je seveda povsem vaša odločitev, v podjetju Spletni partner pa vam lahko svetujemo in povemo svoje mnenje na podlagi dolgoletnih izkušenj, ki jih imamo z obema.

Prednosti in slabosti optimizacije spletnih strani:

  • Več kot 40% uporabnikov spleta ne klika plačljivih oglasov (Adwordsa), tako da že v osnovi izgubite skoraj polovico vaših potencialnih strank
  • Obiskovalci, ki pridejo na stran preko organskega obiska dosegajo višjo stopnjo konverzije (4%), kot obiskovalci, ki pridejo na stran s plačanim obiskom (1-2%), in tvorijo kvalitetnejši obisk (so dlje časa na strani, imajo večje število ogledanih podstrani/sej)
  • Z dobro optimizirano spletno stranjo ste na visokih pozicijah prisotni 24ur/dan, pri Google oglaševanju pa je prisotnost pogojena z dnevnim proračunom
  • S tem, ko ste na visokih pozicijah, gradite na prepoznavnosti vaše blagovne znamke
  • Optimizacija spletnih strani se lahko izvaja za vse ključne besede/niše, medtem ko ste pri plačljivem oglaševanju nekoliko omejeni
  • Plačevanje glede na dejanske dosežene uvrstitve v Googlu. Pri nas optimizacijo plačujete samo, ko zasedate pozicije na prvi strani Googla (1. do 10. mesto). Pri optimizaciji za razliko od Google oglaševanja ne plačujete posameznih klikov, temveč mesečni pavšal, ki ni pogojen s številom klikov, ampak z dejansko uvrstitvijo na pozicije v iskalniku Google
  • Optimizacija spletnih strani je dolgotrajen postopek, kar pomeni, da ne morete na vrh iskalnika čez noč. To je prednost plačljivega Google oglaševanja, kjer lahko kreirate oglaševalsko kampanjo hitro in se tako v zelo kratkem času pojavite na vrhu iskalnika

 

V primeru vprašanj ali želje po sodelovanju nam prosimo pošljite sporočilo

 

Zelo pomembna je kvalitetna začetna analiza ključnih besed

Optimizacija spletnih strani se začne z izborom pravih ključnih besed. Preden začnete graditi spletno stran, oziroma preden se začne optimizacija spletnih strani, je najpomembnejši izbor pravih ključnih besed za vašo predstavitev na spletu. Ko izbirate ključne besede, morate biti pozorni da:

  • Izberete ključne besede, pod katerimi želite biti uvrščeni visoko na Googlu
  • Poiščete besede/besedne zveze, ki imajo dovolj veliko število mesečnih iskanj (volumen)
  • Poiščete daljše ključne besede/besedne zveze (LSI)
  • Izberete si večje število ključnih besed, pod katerimi bi želeli biti visoko v Googlu
  • Vedno poskrbite, da boste uporabniku nudili tisti vir informacij, ki ga potrebuje, ko pride na vašo spletno stran pod določeno ključno besedo / besedno zvezo
  • Preverite konkurenco s ključnimi besedami, ki jih želite optimizirati

analiza ključnih besed

V primeru vprašanj ali želje po sodelovanju nam prosimo pošljite sporočilo

 

Optimizacija spletnih strani se ureja na dva načina:

 

 1.) ON site optimizacija spletne strani

Urejena ON site optimizacija spletnih strani je pogoj za uspeh, če se želite zoperstaviti vašim konkurentom na spletu. Izjemnega pomena je, kako imate urejene nekatere glavne postavke na vaši spletni strani, podstraneh, kategorijah, izdelkih, ki so pomembne za dobro optimizacijo spletne strani.

On site optimizacija spletnih straniNa kaj vse je potrebno biti pozoren pri ON site optimizaciji?

    • Naslov spletne strani
    • Opis spletne strani, ki je viden v iskalniku
    • Urejeni URL-ji
    • Upoštevanje H oznak (H1, H2, H3 oznake)
    • Uporaba pravilne gostote ključne besede na ciljni strani
    • Uporaba unikatnih vsebin na spletni strani
    • Pravilno poimenovanje in označevanje slik na spletni strani
    • Uporaba notranjih (internih) povezav
  • Uporaba izhodnih povezav
  • Uporabna vsebina spletne strani
  • Hitrost delovanja spletne strani
  • Zanesljivost strežnika, na katerem je postavljena spletna stran
  • Vpis spletne strani v Googlova orodja (Analytics, Search Console)

Našteli smo vam le nekaj najpomembnejših stvari, ki jih je potrebno upoštevati pri optimizaciji spletne strani in za doseganje dobre pozicije na spletu. V kolikor vas zanima optimizacija spletnih strani in strokovna pomoč pri optimizaciji vaših spletnih strani, nas čim prej kontaktirajte.

2.) OFF site optimizacija spletne strani

Kot smo že omenili, je za učinkovitost OFF site optimizacije potrebna dobro izvedena optimizacija na spletni strani. OFF site optimizacija pa je izvajanje aktivnosti izven vaše spletne strani. OFF site optimizacija je, vsaj po mnenju nekaterih strokovnjakov bolj pomembna od ON site optimizacije. Dejstvo je, da ima OFF site optimizacija spletnih strani precej večjo moč, je pa res, da brez dobre ON site optimizacije tudi zelo dobro in zelo učinkovito pripravljena OFF site optimizacija ne bo imela takšnega učinka, kot bi ga imela sicer.

off site optimizacija spletnih strani

Pomembno je, da sta oba segmenta optimizacije spletnih strani narejena tako, kot se spodobi, saj v nasprotnem primeru ne gre pričakovati visokih uvrstitev v Googlu, še posebej ne za srednje težke ali težke ključne besede. OFF site optimizacija spletnih strani je sklop aktivnosti, ki morajo med seboj biti dobro usklajene. Gre za pridobivanje zunanjih povezav (v tujem žargonu Backlinks), ki bodo prenašale moč iz drugih spletnih strani na našo. Predstavljajte si, kot da vsaka povezava, ki jo vaša spletna stran pridobi šteje kot glas ZA, kajti v očeh Googla vsaka povezava na določeno spletno stran predstavlja potrditev, da je vsebina na strani kvalitetna. Google skrbi, da se v njegovem brskalniku vedno pojavlja le vsebina visoke kakovosti, to pa lahko ugotavlja na različne načine. OFF site optimizacija spletnih strani vam lahko pomaga, da Google visoko uvrsti vašo spletno stran pod določeno ključno besedo, toda če vsebina na strani ne bo kvalitetna, tudi dobro opravljena OFF site optimizacija ne bo imela pravega učinka.

OFF site optimizacija spletnih strani obsega pridobivanje zunanjih povezav iz sorodnih spletnih strani, ki imajo čim večjo moč v očeh Googla. To lahko preverite z dvema parametroma in sicer “domain authority”  in “page authority”. Nekatere zunanje povezave imajo lahko tudi do 100x večjo moč v primerjavi z drugimi povezavami, ki se jih lahko pridobi. Pomembno je, da so povezave dobro razporejene in da se uporabljajo v pravem razmerju na vsaki podstrani. Gre za zelo pomembno področje optimizacije spletnih strani, zato v primeru, da nimate potrebnih izkušenj raje ne tvegajte in to delo zaupajte izkušenemu strokovnjaku. Google vas namreč lahko v primeru, da boste zunanje povezave pridobivali na napačen način tudi kaznuje z nižjimi uvrstitvami.

Niste dobili vseh odgovorov?

Z veseljem Vam bomo pomagali

Kliknite spodnji gum in nam pošljite vprašanje ali povpraševanje