Prenova spletne strani za majhna podjetja

Prisotnost na spletu je v sodobnem digitalnem svetu nujna za uspešno poslovanje vsakega podjetja. Spletna stran, ki zasleduje poslovne cilje podjetja, je učinkovit način za ohranjanje konkurenčnosti podjetja na trgu, saj je v sodobnosti to velikokrat prvi kanal, preko katerega se potrošnik oz. uporabnik spleta seznani s podjetjem in njegovo dejavnostjo. V tehnološko hitro razvijajočem se vsakdanu je nujno slediti najnovejšim trendom, zato je prenova spletne strani projekt, ki se ga je treba lotiti vsakih nekaj let, kar še posebej velja za majhna podjetja, ki se soočajo s hudo konkurenco na velikem trgu. Če k temu prištejemo še vse bolj zahtevne uporabnike spleta, je konstantno posodabljanje spletne strani neizogibno.

Kdaj je čas za prenovo spletne strani?

  • Ko je spletna stran zastarela: prenova spletne strani je nujna, ko spletna stran ne dohaja več sodobnih tehnoloških rešitev na področju oblikovanja spletnih strani ter njihove prilagojenosti pametnim telefonom in drugim mobilnim napravam. K temu sodi tudi integracija s socialnimi omrežji, ki so danes eden najpomembnejših kanalov za predstavitev podjetja širši množici. Dobra spletna stran mora vsebovati povezave do socialnih omrežij, kar se da doseči s prenovo spletne strani.
  • Ko se spremeni ponudba podjetja: z rastjo podjetja po navadi pride tudi razširjena ponudba, ki jo je treba primerno predstaviti na spletu in v skladu s tem spremeniti poslovanje – npr. spletno stran razširiti s spletno trgovino in tako izboljšati uporabniško izkušnjo. Prenova spletne strani veliko pripomore k povečanju prodaje, saj njena osvežena podoba z dodanimi funkcionalnostmi pritegne nove potencialne stranke in kupce.
  • Ko začne podjetje na račun modernejših spletnih strani tekmecev izgubljati stranke: videz, oblikovne, vsebinske in grafične rešitve spletne strani močno vplivajo na nakupno odločitev potrošnikov in prenova spletne strani je prava rešitev za analizo in izboljšanje spletne strani na različnih ravneh. Tako spletna stran postane estetsko privlačna, bolj funkcionalna, organizirana in pritegne pozornost potencialnih kupcev.
  • Ko je zastarela vsebinska podoba spletne strani: enostavna dostopnost do informacij in preglednost spletne strani je osnova za to, da se potencialni kupci na strani zadržijo dlje. Prenova spletne strani majhnega podjetja med drugim zajema odpravo nedelujočih povezav in drugih elementov, odpravo napak in dodajanje kakovostne vsebine, ki je prilagojena SEO optimizaciji, s čimer se spletna stran pojavi tudi višje med zadetki iskanja v iskalnikih.

Kako se lotiti prenove spletne strani?

Prenova spletne strani je kompleksen proces, saj zahteva svoj čas, če želimo, da prinese vidne in otipljive rezultate. Zato jo je najbolje zaupati strokovnjakom, saj se bodo prenove lotili celostno in spletno stran izboljšali na več ravneh. Iz razlogov, zakaj prenoviti spletno stran, pa izhaja tudi rešitev – kako jo prenoviti. Prenova spletne strani je lahko vsebinska, oblikovna ali funkcionalna, lahko gre za delno ali kompletno prenovo spletne strani. Prenova spletne strani je neizogiben in nujno potreben projekt, ki se ga mora slej ko prej lotiti vsako rastoče majhno podjetje, pri tem pa je treba slediti več korakom:

  • Opredeliti cilj prenove spletne strani: to je lahko želja po večji obiskanosti spletne strani in posledično prepoznavnosti podjetja na trgu konkurence ali povečanje obiska zaradi želje po dobičku, ki se pridobi z oglaševanjem na spletni strani. Prenova spletne strani zahteva tudi jasno opredelitev namena spletne strani, saj je ta del širše marketinške strategije podjetja.
  • Identificirati ciljno skupino uporabnikov: prenova spletne strani je velikokrat potrebna zaradi spremenjene strukture obiskovalcev ali pa se spremenijo njihova pričakovanja in zahteve glede tega, kaj podjetje na spletni strani ponuja. Zato je treba prepoznati in izluščiti specifične tipe obiskovalcev spletne strani podjetja in v skladu s tem načrtovati vsebino, izgled in aktivnosti digitalnega marketinga za spletno stran.
  • Vsebinsko in grafično posodobiti izgled spletne strani: največkrat se majhna podjetja za doseganje učinkovitih rezultatov odločijo za celovito prenovo spletne strani, saj ni dovolj potencialne kupce le privabiti na spletno stran, temveč jih tam tudi čim dalj časa zadržati. Za to je zaslužna vsebinsko pestra spletna stran, ki uporabnikom da odgovore na vsa vprašanja, ki se jim porodijo med obiskom – članki, študije primerov in blog zapisi kažejo na izkušnje podjetja in so prepričljiv način za zagotavljanje kredibilnosti podjetja. Grafična prenova spletne strani podkrepi vsebinsko podobo in poskrbi za to, da spletna stran obiskovalcem ostane v spominu, tudi ko zapustijo spletno stran, in sicer z vidika oblikovne in strukturne premišljenosti, barv in organizacije vsebine.

Spletna stran je osrednje tržno sredstvo vsakega podjetja, zato je pomembno, da je izdelana v skladu z zadnjimi oblikovnimi, vsebinskimi, tehnološki in tehničnimi smernicami. Vse to dobite, če za prenovo spletne strani izberete Spletni partner. Njihovi strokovnjaki bodo skladno z najvišjimi standardi pripravili celovit načrt za prenovo spletne strani in jo tudi kvalitetno in profesionalno izvedli. Prenova spletne strani vam lahko odpre mnoga nova vrata v svet poslovanja, zato izberite podjetje Spletni partner in se prepustite njihovi strokovni obravnavi.

  • Vsi prispevki
Spletni partner d.o.o. Administrator
Strokovnjaki za digitalni marketing , Spletni partner d.o.o.

Ekipa spletnega partnerja. V našem podjetju imamo zaposlene strokovnjake z najrazličnejših področij digitalnega marketinga, ki se vsakodnevno trudijo pripravljati poučne in uporabne vsebine, ki vam bodo pomagale do uspeha na spletu.

Sledi mi
Ocenite to stran