Optimizacija spletnih strani ali Google oglaševanje?

SEO
08Nov, 2017

Marsikateri uporabnik spleta ne pozna razlike med Google oglaševanjem in optimizacijo spletnih strani, zato bomo naredili kratko obrazložitev obeh pojmov. Če želite biti vidni na spletu TAKOJ, potem je edina rešitev Google oglaševanje, če pa želite biti vidni na spletu dolgoročna in z vlaganjem čim manjših denarnih sredstev, potem je prava izbira optimizacija spletne strani.

Večna dilema in vprašanje mnogih strank. Optimizacija spletne strani ali Google oglaševanje? Prepričali vas bomo, da je prava izbira OPTIMIZACIJA!

Google oglaševanje sodi trenutno med najbolj priljubljen način spletnega oglaševanja. Ko se odločite za ta način oglaševanja, ste lahko takoj vidni na spletu, kar pomeni, da začnete lahko prodajati takoj. Na voljo imate različne načine oglaševanja na Googlu (prikazno omrežje, iskalno omrežje, YouTube oglaševanje, … ). Kako posamezen način oglaševanja deluje si lahko pogledate TUKAJ!

Ustvarite oglaševalsko kampanijo, kreirate oglase in določite ključne besede in že ste lahko na prvi strani Googla. Cenovno to ni najbolj prijazna metoda, saj plačujete Googlu za vsak posamezen klik. Kakšna je cena klika je odvisno od težavnosti ključne besede in konkurence, ki trenutno tudi oglašuje. Cene za posamezni klik se običajno gibljejo od nekaj centov pa vse tja do nekaj 10 € na posamezen klik.

O optimizaciji smo kar nekaj besed že napisali in lahko si jih preberete TUKAJ! Zakaj pa izbrati optimizacijo spletne strani in ne Google oglaševanja, vam pojasnimo v nadaljevanju. Optimizacija je sicer dolgotrajen proces, vendar je na dolgi rok bistveno cenejša od oglaševanja. Pri optimizaciji ne plačujete vsakega klika posebej, temveč nek mesečni pavšal – dogovor, ki ga sklenete s podjetjem, ki za vas to storitev opravlja. Sistem plačevanja optimizacije je različen od podjetja do podjetja. Pri nas velja načelo, da se optimizacija plačuje, ko se začne dosegati pozicije na prvi strani Googla. Če ste na drugi strani Googla ali morda še dlje od prve strani, dejansko ne boste imeli od tega koristi, saj več kot 80% uporabnikov spleta preveri rezultate le na prvi strani iskalnika. Drugi razlog je to, da z Google oglaševanjem že v osnovi izgubite 40% potencialnih strank, saj jih toliko ne klika na sponzoriranje objave (oglase). Pri optimizaciji spletne strani nimate nikakršnih omejitev pri izbiri ključnih besed, medtem ko je pri oglaševanju kar nekaj besed, ki jih ne morete oglaševati. Višja je tudi stopnja konverzije (nekje za 2-3%).

Še ena zadeve, ki je zadosten razlog zakaj optimizacija. Niste finančno omejeni s številom klikov in vašim dnevnim proračunom. Tako se vam uvrstitve vaše spletne strani po posameznih ključnih besedah ves čas prikazujejo ne glede na to koliko klikov ste že imeli v dnevu.

CroatiaSlovenia