Spletno oglaševanje lahko bistveno poveča vašo prodajo

spletno oglaševanje
30Avg, 2019

Preboj na trg je dandanes pravi izziv, saj je v poplavi enakih ali podobnih izdelkov potrebno ubrati pravo strategijo, kako izstopiti iz množice, prehiteti konkurenco in potencialnim kupcem predstaviti svoj produkt oz. storitev. Tržišču se nov izdelek najlažje predstavi prek digitalnih medijev, ki so danes vseprisotni na vseh področjih življenja. Tudi če je izdelek izpopolnjen do stopnje perfekcije, to ne igra velike vloge, če ni tudi ustrezno predstavljen in predvsem opažen tudi na spletu. Prvi korak do tega je ustrezno izdelana in vizualno dovršena spletna stran, ki pa se mora pojaviti na ustreznem mestu na spletu, da jo bodo potencialni kupci opazili, jo obiskali in se odločili za nakup. V pomoč za to je spletno oglaševanje, v katerega se v zadnjih letih vlaga vse več pozornosti in finančnih sredstev, pričakovano pa je, da bodo ta v prihodnjih letih še narasla. Spletno oglaševanje je prisotno že vsepovsod – na družbenih omrežjih, spletnih straneh in spletnih iskalnikih, forumih, blogih, portalih in aplikacijah, zato je pomembno ubrati pravo strategijo oglaševanja, s katero bo dosežen optimalen učinek za prodajo izdelka ali storitve.

 

Zakaj oglaševati prek spleta?

Splet je neprestano razvijajoč se medij, ki ga uporablja vse več ljudi in hitro izpodriva ostale t. i. klasične medije, zato obstaja veliko razlogov, zakaj je spletno oglaševanje učinkovit in donosen način za pridobitev novih kontaktov in potencialnih kupcev:

  1. Oglaševanje temelji na dvosmerni komunikaciji

Tiskani, TV in radijski mediji omogočajo le enosmerno komunikacijo, saj se ljudje nanje ne morejo neposredno odzvati, kot je to mogoče na spletu. Poleg tega je splet odlično orodje za raziskovanje uporabnikov in omogoča spremljanje njihovih odzivov. Glede na rezultate je nato mogoče spletno oglaševanje prilagajati, da bo prineslo čim boljše rezultate.

  1. Namenjeno je ciljnim uporabnikom in skupinam

Tradicionalno oglaševanje deluje tako, da so oglasi prikazani velikemu številu uporabnikov – bralcev, gledalcev ali poslušalcev, med katerimi se nato iščejo potencialni kupci. S spletnim oglaševanjem na drugi strani pa se oglasi prikažejo le ljudem, ki iščejo točno določene izdelke in storitve iz ponudbe in tako obstaja veliko večja verjetnost, da se bodo ti odzvali oglasu in kupili izdelek. Oglaševalska kampanja se lahko nastavi glede na jezik, lokacijo, ključne besede, hobije in zanimanja posameznikov, glede na njihovo starost, spol itd. in tako se oglasi prikažejo samo ljudem, ki so v fazi odločitve o nakupu določenega izdelka in za katere se smatra, da imajo velik potencial za nakup.

  1. Ima prilagodljiv proračun

Spletno oglaševanje omogoča, da oglaševalec sam določi, koliko je pripravljen investirati v promocijo, ta proračun lahko kasneje kadarkoli zviša ali zniža. Tako oglaševanje ima potencial, da se na dolgi rok vložki v promocijo izdelka, storitve ali podjetja celo zmanjšujejo. Lahko je zelo učinkovita in donosna oblika promocije, saj optimizacija kampanje poskrbi za najvišji možen izkoristek vložene investicije v spletno oglaševanje.

  1. Je natančno merljivo

Oglaševanje na spletu daje natančne rezultate o tem, kako je uspešno – vidite lahko, koliko ljudi je opazilo in kliknilo na posamezen oglas, koliko časa so brskali po vaši spletni strani oz. trgovini, koliko strani ponudbe so si ogledali, koliko je bilo prodanih izdelkov in oddanih povpraševanj itd. S spletnim oglaševanjem imate vpogled v statistiko, zato se lahko kampanja ves čas prilagaja trgu, kar je pri ostalih oblikah oglaševanja veliko težje.

natančno merljivo

Spletno oglaševanje je bolj prilagodljivo in zato cenovno ugodnejše.  Lotiti se ga je treba premišljeno, po korakih in analizirati celo situacijo – publiko, število klikov in obiskov, ključne besede itd. – ter na podlagi tega ustvariti strategijo za izboljšanje obiska spletne strani in prodaje izdelkov. Vsaka spletna stran je specifična in zahteva prilagojeno oglaševanje na spletu. Zaradi nenehnega tehnološkega razvoja tak način oglaševanja ponuja številne možnosti in priložnosti za uspeh, prinaša očitne rezultate in je nezanemarljivo, če želite uspeti s svojo idejo, jo predstaviti in prodati širnemu svetu.