Tik Tok oglaševanje – ali se že izplača?

Tik Tok je novo socialno omrežje, preko katerega uporabniki delijo kratke posnetke, predvsem takšne, v katerih se pretvarjajo, da pojejo priljubljene pesmi, plešejo ali pa zgolj pripovedujejo. Teme, ki jih v svojih filmčkih obdelujejo uporabniki Tik Toka, so raznolike in zanimive. Največ ga uporabljajo mladi, počasi pa navdušuje tudi malo starejše generacije. Z rastočo popularnostjo platforme raste tudi število oglaševalcev na njej. V tem prispevku bomo na kratko opisali načine oglaševanja na Tik Toku in odgovorili na vprašanje, ali se Tik Tok oglaševanje izplača.

Tik Tok obstaja že od leta 2014 (takrat je deloval po drugim imenom), v zadnjih letih pa je njegova priljubljenost eksponentno narasla. Januarja 2020 je bil Tik Tok največkrat prenesena aplikacija na svetu.

Kdo uporablja Tik Tok?

Po podatkih iz leta 2020 ima Tik Tok preko 800 milijonov aktivnih uporabnikov po vsem svetu. Samo v letu 2019 jo je prenesla kar milijarda in pol uporabnikov Androida in iOSa. Dve tretjini uporabnikov sta mlajši od 30 let, približno 40 odstotkov pa jih je starih med 16 in 24 let. Več je žensk kot moških. Vse več ga uporabljajo tudi slavne osebe in znamke, ki želijo Tik Tok marketing izkoristiti za samopromocijo.

Podatki kažejo, da uporabniki Tik Tok odprejo povprečno osemkrat na dan, v aplikaciji pa dnevno v povprečju preživijo 52 minut.

Doseg videa na Tik Toku ni odvisen od števila sledilcev, ki jih ima ustvarjalec. Vsak nov objavljen posnetek Tik Tok pokaže manjšemu številu uporabnikov (običajno so ti lokacijsko blizu ustvarjalcu), nato pa si ga, odvisno od tega, kako dobro je sprejet, lahko ogleda širša skupina ljudi. Algoritem aplikacije torej daje prednost kakovostni in relevantni vsebini pred številom sledilcev, zato mora biti tudi Tik Tok marketing osnovan na kvaliteti vsebine in ne na kvantiteti.

tik tok marketing

Kako je videti Tik Tok marketing?

Tik Tok marketing lahko izvajate na več načinov. Organski doseg si lahko povečate z ustvarjanjem kakovostnih vsebin – izredno priljubljena so na primer kratka navodila za ustvarjanje ali ličenje, recepti in podobno.

Lahko pa k sodelovanju povabite tudi ostale uporabnike Tik Toka, na primer z ustvarjanjem takoimenovanih »hashtag izzivov«, kjer uporabnike pozovete, naj naložijo videoposnetke na določeno temo in jih opremijo z enakim ključnikom oziroma hashtagom. Lahko jih na primer povabite, da v oblačilih vaše znamke zaplešejo na določeno pesem ali da pokažejo, kakšno sladico so si sestavili v vaši slaščičarni. Kot oglaševalci lahko Tik Toku tudi plačate, da uporabnike usmeri na vaš izziv vsakič, ko odprejo aplikacijo.

Sodelovanje z influencerji oziroma vplivneži je še ena že preizkušena oglaševalska strategija, ki se odlično obnese tudi na Tik Toku. Vendar je tu bolj kot kjerkoli pomembno, da znamka ne poskuša vplivati na to, kako influencer podaja svoje vsebine.

Tik tok oglaševanje pa lahko zlahka preselite tudi na druge platforme in s tem ubijete dve muhi na en mah; posnetke, objavljene na Tik Toku, lahko namreč delite tudi na primer na Facebook in si tako še povečate doseg.

Ali se torej splača vlagati v Tik Tok marketing?

Na kratko povedano: Da. Ker je popularnost Tik Toka narasla šele pred kratkim, še ni tako zasičen z oglasi kot druge platforme, na primer Facebook in Youtube. To dejstvo v kombinaciji z ogromnim številom uporabnikov pomeni, da bo vaš oglas videlo več ljudi. Tik Tok ponuja svojim uporabnikom nove vsebine na podlagi njihovih preferenc in navad, tako da imate več možnosti, da bo vaš oglas ponujen na ogled vaši ciljni skupini.

Tik Tok oglaševanje je vzhajajoča zvezda marketinga, ki se jo vsekakor izplača izkoristiti, še posebej v tem trenutku, ko se njegova pot šele začenja.

Kaj je to Tik Tok?

Tik tok je novo socialno omrežje, ki je namenjeno predvsem objavljanju kratkih video posnetkov dolžine do 1 minute. Tik tok sedaj sicer uvaja spremembe, tako da boste kmalu lahko objavljali posnetke dolžine do 3 minute (če imamo prave informacije).

Koliko stane oglaševanje na Tik Toku?

Zelo odvisno na kakšen način boste pristopili k samemu oglaševanju. Če se boste odločili za oglaševanje na Tik toku preko generičnih objav, je lahko takšen način oglaševanja popolnoma brezplačen, boste pa seveda porabili nekaj časa, da boste lahko nabrali dovolj sledilcev, katerim boste lahko kasneje oglaševali vaše izdelke oz. storitve.

Ali je Tik Tok oglaševanje že na voljo po celem svetu?

Ne. Nekatere države še vedno niso omogočene v sistemu, kar pomeni, da nekatere oglaševalske agencije in posamezniki iz določenih držav še vedno ne morejo oglaševati, kar je lahko precej zoprno. Najbolje bo, da na njihovi spletni strani preverite, katere države vse so na voljo, saj se to hitro spreminja.

Ali je oglaševanje na Tik Toku zahtevno?

Ni, če ste vešči te dejavnosti. Nekdo, ki od prej nima izkušenj z oglaševanjem na spletu bo imel zagotovo težave, nekdo, ki pa je izurjen na tem področju pa bo zagotovo hitro ugotovil vse potrebno in bo lahko v relativno kratkem času dosegal zelo dobre rezultate.

  • Vsi prispevki
Spletni partner d.o.o. Administrator
Strokovnjaki za digitalni marketing , Spletni partner d.o.o.

Ekipa spletnega partnerja. V našem podjetju imamo zaposlene strokovnjake z najrazličnejših področij digitalnega marketinga, ki se vsakodnevno trudijo pripravljati poučne in uporabne vsebine, ki vam bodo pomagale do uspeha na spletu.

Sledi mi
2.4/5 - (7 votes)