Ali se Tik Tok marketing že izplača?

tik tok marketing
15Jun, 2020

Tik Tok je novo socialno omrežje, preko katerega uporabniki delijo kratke posnetke, predvsem takšne, v katerih se pretvarjajo, da pojejo priljubljene pesmi, plešejo ali pa zgolj pripovedujejo. Teme, ki jih v svojih filmčkih obdelujejo uporabniki Tik Toka, so raznolike in zanimive. Največ ga uporabljajo mladi, počasi pa navdušuje tudi malo starejše generacije. Z rastočo popularnostjo platforme raste tudi število oglaševalcev na njej. V tem prispevku bomo na kratko opisali načine oglaševanja na Tik Toku in odgovorili na vprašanje, ali se Tik Tok marketing izplača.

Tik Tok obstaja že od leta 2014 (takrat je deloval po drugim imenom), v zadnjih letih pa je njegova priljubljenost eksponentno narasla. Januarja 2020 je bil Tik Tok največkrat prenesena aplikacija na svetu.

Kdo uporablja Tik Tok?

Po podatkih iz leta 2020 ima Tik Tok preko 800 milijonov aktivnih uporabnikov po vsem svetu. Samo v letu 2019 jo je prenesla kar milijarda in pol uporabnikov Androida in iOSa. Dve tretjini uporabnikov sta mlajši od 30 let, približno 40 odstotkov pa jih je starih med 16 in 24 let. Več je žensk kot moških. Vse več ga uporabljajo tudi slavne osebe in znamke, ki želijo Tik Tok marketing izkoristiti za samopromocijo.

Podatki kažejo, da uporabniki Tik Tok odprejo povprečno osemkrat na dan, v aplikaciji pa dnevno v povprečju preživijo 52 minut.

Doseg videa na Tik Toku ni odvisen od števila sledilcev, ki jih ima ustvarjalec. Vsak nov objavljen posnetek Tik Tok pokaže manjšemu številu uporabnikov (običajno so ti lokacijsko blizu ustvarjalcu), nato pa si ga, odvisno od tega, kako dobro je sprejet, lahko ogleda širša skupina ljudi. Algoritem aplikacije torej daje prednost kakovostni in relevantni vsebini pred številom sledilcev, zato mora biti tudi Tik Tok marketing osnovan na kvaliteti vsebine in ne na kvantiteti.

tik tok marketing

Kako je videti Tik Tok marketing?

Tik Tok marketing lahko izvajate na več načinov. Organski doseg si lahko povečate z ustvarjanjem kakovostnih vsebin – izredno priljubljena so na primer kratka navodila za ustvarjanje ali ličenje, recepti in podobno.

Lahko pa k sodelovanju povabite tudi ostale uporabnike Tik Toka, na primer z ustvarjanjem takoimenovanih »hashtag izzivov«, kjer uporabnike pozovete, naj naložijo videoposnetke na določeno temo in jih opremijo z enakim ključnikom oziroma hashtagom. Lahko jih na primer povabite, da v oblačilih vaše znamke zaplešejo na določeno pesem ali da pokažejo, kakšno sladico so si sestavili v vaši slaščičarni. Kot oglaševalci lahko Tik Toku tudi plačate, da uporabnike usmeri na vaš izziv vsakič, ko odprejo aplikacijo.

Sodelovanje z influencerji oziroma vplivneži je še ena že preizkušena oglaševalska strategija, ki se odlično obnese tudi na Tik Toku. Vendar je tu bolj kot kjerkoli pomembno, da znamka ne poskuša vplivati na to, kako influencer podaja svoje vsebine.

Tik tok marketing pa lahko zlahka preselite tudi na druge platforme in s tem ubijete dve muhi na en mah; posnetke, objavljene na Tik Toku, lahko namreč delite tudi na primer na Facebook in si tako še povečate doseg.

Ali se torej splača vlagati v Tik Tok marketing?

Na kratko povedano: Da. Ker je popularnost Tik Toka narasla šele pred kratkim, še ni tako zasičen z oglasi kot druge platforme, na primer Facebook in Youtube. To dejstvo v kombinaciji z ogromnim številom uporabnikov pomeni, da bo vaš oglas videlo več ljudi. Tik Tok ponuja svojim uporabnikom nove vsebine na podlagi njihovih preferenc in navad, tako da imate več možnosti, da bo vaš oglas ponujen na ogled vaši ciljni skupini.

Tik Tok marketing je vzhajajoča zvezda oglaševanja, ki se jo vsekakor izplača izkoristiti, še posebej v tem trenutku, ko se njegova pot šele začenja.

CroatiaSlovenia