Vsaka agencija za digitalni marketing ni kvalitetna

23Sep, 2019

V 21. stoletju pojem marketing dobiva popolnoma nove razsežnosti. Če so še nekaj desetletij nazaj pojem marketing enačili z velikimi reklamnimi panoji, pa se je ta v dobi digitalne tehnologije preselil na male zaslone naših mobilnih naprav in računalnikov. Ker tehnologija vsak dan pridobiva nove razsežnosti, se tudi razvoj digitalnega marketinga bliskovito širi. Če želi danes neko podjetje ustvarjati oglasne kampanje in širiti svojo prepoznavnost v skladu z najnovejšimi smernicami, je dobro, da začne razmišljati o sodelovanju z agencijo digitalni marketing.

Agencija za digitalni marketing je agencija, ki ponuja izdelavo in optimizacijo spletne strani vašega podjetja, zanj ustvarja oglase na spletu in družabnih omrežjih in podobno. Ker je danes tovrstnih agencij na trgu že malo morje, je dobro, da poznate odločilne kriterije, ki ločijo kvalitetno agencijo od tiste, ki vam lahko napiše le ‘kvaliteten’ račun za svoje storitve.

Na kaj moram biti pozoren pri izboru agencije za digitalni marketing?

  1. Strokovnost

Če se zavedate pomena in razsežnosti digitalnega marketinga v današnjem času, veste, da je strokovnost ljudi, ki jim zaupate oglaševanje ali izdelavo in optimizacijo spletne strani svojega podjetja oziroma izdelka, zelo pomembna. Kvalitetna agencija za digitalni marketing razpolaga s strokovnjaki, ki imajo področje digitalnega marketinga v malem prstu, hkrati pa redno spremljajo njegov razvoj in svoje znanje ves čas nadgrajujejo.

Danes, ko imamo večino dobrin na dosegu roke, bosta prav dobra in strokovno izdelana spletna stran ter oglaševanje pripomogla k temu, da bo stranka pri odločitvi med nakupom čokolade A ali čokolade B izbrala čokolado B, saj ji je ta bolj (po)znana.

  1. Dobre reference

Morda se sliši zelo selektivno, toda agencija za digitalni marketing, ki jo želite izbrati za svojo, mora imeti dobre reference. Če ima izbrana agencija za digitalni marketing za seboj že veliko število zadovoljnih strank in lično izdelanih ter dobro optimiziranih spletnih strani, obstaja velika možnost, da svoje delo dobro pozna in kvalitetno opravi. S tem ne želimo sporočiti, da agencija, ki še nima veliko referenc, ni dobra. To pomeni le to, da ko se boste odločili, da določen del svojih financ namenite agenciji za digitalni marketing, želite za svoj denar dobiti le najboljše. In reference so eno izmed zagotovil, da bo delo dobro opravljeno.

  1. Ponuja celoten paket

Agencija za digitalni marketing se mora zavedati, da se zgodba sodelovanja z nekim podjetjem ne zaključi ob ustvarjeni spletni strani ali zaključeni oglasni kampanji, temveč je to šele začetek zgodbe o dolgoročnem sodelovanju. Kakovostna agencija tako svojemu naročniku nudi storitve od začetnih nastavkov spletnih strani, do njihove optimizacije, nadgrajevanja, posodabljanja, lahko tudi možnost pisanja bloga.

Tudi za naročnika je mnogo lažje, če se s svojimi željami obrne na eno agencijo, s katero lahko sodeluje od začetka dalje. Agencija bo tako dobro poznala naročnika, njegove želje in zahteve, naročniku pa se ne bo treba obremenjevati s tem, da bi za vsak korak v oblikovanju strani in njenem vzdrževanju moral klicati in se dogovarjati z drugim človekom.

  1. Vrste oglaševanja

Dandanes oglaševanje srečamo na le na vsakem koraku, temveč že kar na vsakem kliku. Dobro poznavanje pravil oglaševanja ter algoritmov različnih spletnih platform so odskočne deske, ki jih mora kvalitetna agencija za digitalni marketing obvladati. Pozorni bodite predvsem na to, da se dobro spoznajo na oglaševanje prek Googla, Facebooka in elektronske pošte, saj so to trenutno trije največji giganti glede na dnevni obisk uporabnikov interneta.

Agencija za digitalni marketing lahko pomembno vpliva na uspešnost in prepoznavnost vašega podjetja. Zato mora biti izbira prave agencije opravljena z dobrim premislekom. Le kakovostna agencija, ki se zaveda svojega poslanstva, lahko opravi svoje delo tako, da se bodo njeni sadovi odsevali tudi v številkah, s katerimi boste zadovoljni.