Vsebinski marketing mora biti na visokem nivoju

usposabljanje na delovnem mestu
03Okt, 2019

Dandanes nas različni oglasi spremljajo že praktično na vsakem koraku. Zato smo na njih postali že rahlo imuni in marsikaterega oglasa sploh več ne opazimo. Podjetja zato iščejo nove poti do svojih kupcev, ki jih bodo pripeljale do tega, da bo kupec izdelek spoznal na čim bolj nevsiljiv način. Ena izmed zelo učinkovitih poti do tega cilja je skrbno pripravljen vsebinski marketing.

Kaj je vsebinski marketing?

Vsebinski marketing je novodobna in vse bolj priljubljena oblika oglaševanja, ki na prvi pogled kupcu ni najbolj vidna. Deluje tako, da podjetje na svoji spletni strani ali na družabnih omrežjih objavlja za svoje kupce zanimive in poučne vsebine. Uporabniki te vsebine prebirajo, saj imajo izobraževalno noto, hkrati pa so v njih vključene omembe ali kratke predstavitve novih izdelkov. Potencialni kupci bodo tako raje spremljali tovrstne objave, saj jim dajo občutek, da jim koristijo, hkrati pa bodo nehote spoznavali nove izdelke, ki jih ponuja podjetje, ki ga spremljajo.

Kako z vsebinskim marketingom pridobimo kupce?

Zavedati se moramo, da smo praktično vsak dan bombardirani s stotinami oglasov na vsakem koraku. Zato marsikaterega oglasa v reviji, na televiziji ali na reklamnem panoju več ne opazimo. Tudi na internetu vse težje kliknemo na naključen oglas. Z veseljem pa kliknemo na objavo, ki nam obljublja koristne informacije o vsakdanjem življenju, preživljanju prostega časa, tehniki … In tukaj nastopi vsebinski marketing. S pomočjo vsebinskega marketinga lahko pridobimo kupce na različne načine, saj nam objava, ki jo želimo prebrati, na prvi pogled ne želi ničesar prodati, ampak želi z nami le deliti koristne informacije.

Če želimo, da z vsebinskim marketingom dosežemo vidnejše rezultate, je pomembno, da ga zastavimo na visokem nivoju. To pomeni, da moramo biti pozorni, da upoštevamo naslednje dejavnike:

1.) Redno objavljanje

Z rednim objavljanjem novih prispevkov bodo potencialni kupci počasi gradili zvestobo našemu podjetju, saj se jim bo zdelo zanimivo, da spremljajo novosti in informacije, ki jim jih posredujete.

2.) Zanimive tematike

Zanimive tematike vaših objav, bodo pritegnile ljudi, da bodo redno in z zanimanjem začeli brati vaše objave.

3.) Izdelek oziroma storitev potisnjena nekoliko v ozadje

Pomembno je, da so objave skrbno sestavljene in da je njihov glavni namen podajanje novih informacij. Če bo večina objave opevala le lastnosti vašega novega izdelka, bo hitro dobila vtis popolnega oglasa, s tem pa boste izgubili zaupanje bralca, ki je na vašo objavo kliknil z glavnim namenom pridobivanja novih informacij. Vsebinski marketing na visokem nivoju priporoča, da izdelek le omenite in naštejete nekaj njegovih značilnosti in prednosti, večina objave pa naj bo namenjena bolj objektivnim informacijam. Tako boste dosegli, da se bo bralec seznanil z novim izdelkom, hkrati pa mu ne boste dajali občutka, da mu izdelek vsiljujete.

4.) Kakovostne objave

Res je, da je vaš glavni namen pri uporabi vsebinskega marketinga oglaševanje. Toda zavedati se morate, da bodo bralci na vaše objave kliknili z namenom iskanja in pridobivanja novih informacij. Tako si ne smete privoščiti, da bi vaše objave vsebovale populistične ali neresnične informacije. Skrbno sestavljene objave s kvalitetno vsebino, bodo bralcem gradile zaupanje in zvestobo vašemu podjetju, saj bodo od njih imeli neko korist.

5.) Vsebinski marketing na različnih mestih

Vsebinski marketing pa ne zajema le objav v smislu člankov na naši spletni strani, ampak se ga lahko lotite na več različnih mestih. S tem si boste povečali možnosti, da vaše podjetje spozna čim večji krog ljudi.

Pomembno je, da redno objavljate na svoji spletni strani, saj boste tako pritegnili bralce, da jo čim večkrat obiščejo z namenom pridobivanja novih informacij. Za to, da bodo vašo spletno stran sploh odkrili, pa poskrbite s pomočjo SEO optimizacije, ki zaradi rednih in kakovostnih vsebin na vaši strani in s pomočjo upoštevanja določenih pravil poskrbi, da se bo vaša spletna stran pojavila na čim višjem mestu pri iskanju s pomočjo Googla ali katerega drugega spletnega iskalnika.

Prepoznavnost si je dobro graditi tudi na socialnih omrežjih, katerih število uporabnikov iz dneva v dan narašča. Dobre in zanimive objave na Facebooku in Instagramu zato veliko pripomorejo, da se bodo uporabniki odločili kupiti ravno naš izdelek, ki so ga naključno videli v neki objavi med preletavanjem dnevnih objav.

Vsebinski marketing nam je danes lahko v veliko pomoč pri pridobivanju novih kupcev. Pomembno pa je, da smo do njih odkriti in jim v branje ponudimo kvalitetno vsebino. Le vsebinski marketing, ki ga bomo zastavili na visokem nivoju, bo v kupcih  pridobil občutek zvestobe in zaupanja našemu podjetju.