Že imate spletno stran? Če vas ni na spletu, ne obstajate!

Ste ravnokar odprli svoje podjetje ali razmišljate, kako bi posodobili svoj stari model poslovanja in pridobili kakšno novo stranko? Že imate svojo spletno stran?

Spletna stran bi morala biti ena prvih stvari, ki jih uredite, ko se začnete ukvarjati z novo pridobitno dejavnostjo. Dnevi, ko so imela svojo spletno stran le nekatera podjetja, so že davno mimo in danes nujno potrebujete svojo spletno stran, če želite, da je vaš posel uspešen. V poslovnem svetu še posebej velja rek, ki se uporablja precej pogosto in, ki smo ga parafrazirali že v naslovu: Če te ni na spletu, te ni!

Prisotnost na spletu vam lahko prinese številne prednosti, še posebej, če ponujate izdelek ali storitev, ki ga želite prodati čim večjemu številu ljudi.

Najpomembnejše je dejstvo, da si boste s spletno stranjo povečali bazo morebitnih kupcev. Kar 40 odstotkov vseh ljudi na svetu danes uporablja internet – število uporabnikovi interneta se vztrajno bliža štirim milijardam, kar je veliko več ljudi, kot se jih dnevno sprehodi mimo vaših prostorov. Če je vaša želja prodajati vaš izdelek ali storitev po vsem svetu, je to okrog štiri milijarde potencialnih strank. Tudi, če so vaše ambicije bolj lokalne narave, lahko s preprostim dejstvom, da ste prisotni na svetu, podvojite ali celo potrojite svoj domet.

Ljudje vas bodo lahko »poguglali«. Posledica tega pa je že zgoraj omenjena povečana baza morebitnih kupcev. Tako se boste znašli tudi na radarju tistih, ki vašega podjetja še ne poznajo. Vzemimo na primer nekoga, ki kupuje klimatsko napravo za svoj dom. Zelo verjetno nima v mislih nekega podjetja, ki prodaja klimatske naprave, ampak bo to besedno zvezo vpisal v spletni brskalnik in si ogledal ponudbo različnih podjetij. Če boste med temi podjetji tudi vi in če bo kupca vaša spletna stran pritegnila, se bodo možnosti, da bo nakup opravil ravno pri vas, močno povečale. Seveda pa boste morali v to, da se bo vaša spletna stran pojavljala visoko v spletnih brskalnikih, tudi nekaj vložiti. Ta proces se imenuje optimizacija spletnih strani.

google

Spletna stran vam pomaga pisati lastno zgodbo. Trg je dandanes že tako nasičen z vsemi mogočimi izdelki in storitvami, da morajo podjetja, če želijo biti uspešna, poleg teh prodajati tudi neko zgodbo, ki jih dela drugačne od drugih in zaradi katere bi se ljudje raje odločili za nakup pri njih kot pri konkurenci. Ne glede na to, kaj prodajate, stroga poslovna in neosebna podoba podjetja danes ni več »v modi«. Stranke se bodo danes za vas odločile (ali pa tudi ne) na podlagi vašega karakterja, ki je ravno tako pomemben faktor, če ne še bolj, kot vaša ponudba in cene. Spletna stran je idealen prostor za to, da prikažete svoj karakter, dodatne točke pa dobite, če ste prisotni tudi na socialnih omrežjih. Če že ne morete nadzorovati, kaj na spletu drugi pišejo o vas, pa lahko na svoji spletni strani popolnoma nadzirate svoj narativ in s tem pomagate oblikovati svojo podobo v glavah potencialnih strank.

S spletno stranjo strankam olajšate nakupovanje. Večina ljudi je danes zelo zaposlenih in to, da po naporni službi tekajo od prostorov enega podjetja do prostorov drugega, ni prioriteta. Spletna stran strankam omogoča, da vse v zvezi z vami opravijo iz naslanjača, medtem ko doma počivajo.

Spletna stran nima odpiralnega časa in fiksne lokacije in če kdo želi nakupovati ob štirih zjutraj, preden gre v službo, mu to spletna trgovina omogoča. Seveda spletna stran in spletna trgovina nista nujno ena in ista stvar in če želite svojo spletno stran nadgraditi v spletno trgovino, bo potrebnega nekaj dela.

Tudi, če se ne odločite za spletno trgovino, lahko svojim strankam na spletni strani ponudite nekakšno virtualno izložbo, kjer si lahko ogledajo, kaj ponujate. Ko se danes ljudje odločajo za nakup, se po nasvet kaj in kjer skoraj vedno obrnejo na svetovni splet in, če ste vi in vaša trgovina prisotni na spletu, si s tem povečate možnost, da vas nekdo najde in pri vas opravi nakup.

spletna trgovina

Poleg nakupovanja se bodo ljudje na vašo spletno stran obračali tudi z določenimi vprašanji, ki jih imajo glede vas in vašega podjetja, recimo glede odpiralnega časa, če poslujete v fizičnem prostoru, in glede pogojev, v katerih poslujete. Mnogi ljudje imajo odpor do pogovarjanja po telefonu, zato je dobro, da imate pomembne informacije o vašem poslu zapisane na spletu, kjer jih lahko vsak najde in si jih prebere. Na spletni strani lahko objavite tudi odgovore na pogosta vprašanja, ki vam jih zastavljajo stranke in se tako izognete odgovarjanju vsaki posebej. Lahko pa vključite tudi zgodbe zadovoljnih strank, ki bodo potencialne kupce pomagale prepričati, da se odločijo za nakup pri vas.

Morda boste na koncu koncev ugotovili, da vam spletna stran koristi mnogo bolj kot so vam koristili fizični prostori in se boste odločili, da boste poslovali samo še preko spleta. To vam bo konkretno zmanjšalo stroške, iz treh razlogov. Prvi razlog je, da so stroški spletne strani veliko manjši kot stroški najema fizičnega prostora. Drugi razlog je, da si boste s tem takorekoč povečali odpiralni čas, saj bodo stranke lahko pri vas nakupovale 24 ur na dan, pri čemer pa vam ne bo treba zaposliti dodatnih ljudi.

Spletna stran je, poleg vseh drugih prednosti, ki jih prinaša, tudi relativno poceni oglasni prostor za vaše izdelke ali storitve. Predstavljajte si, da bi morali dan na dan plačevati oglase na televiziji. To bi vas stalo ogromno denarja, na spletni strani pa se lahko oglašujete, brez da bi za to zapravili veliko denarja. Če želite, lahko na svoji spletni strani oglašujete tudi izdelke in storitve drugih ljudi – prodaja oglasnega prostora je odličen način za dodaten zaslužek.

Na spletno stran pa lahko pogledate tudi z druge strani – ne samo, da vam lahko pomaga pri promociji že obstoječega posla, lahko vam pomaga tudi, da s svojim poslom sploh začnete. Stroški spletnih strani so dandanes že zelo nizki in marsikdo, ki si ne more privoščiti fizičnega prostora, kjer bi lahko posloval, ceni cenovno dostopnost spletnega prostora in svoj posel začne na ta način. Spletna stran je tako odlična odskočna deska za male podjetnike, ki se želijo preživljati s tistim, kar jih veseli bolj kot vse drugo.

Seveda pa ni nujno, da vaša spletna stran služi zgolj kot pripomoček za promocijo vašega posla. Vaša spletna stran je lahko vaš posel. To še posebej velja za blogerje, ki služijo s tem, da na svojih spletnih straneh objavljajo vsebine, za katere so nato plačani.

Vprašanje torej ni zakaj imeti spletno stran, temveč zakaj ne? Glede na to, da vas spletna stran postavi na spletni zemljevid podjetnikov, iz katerega danes bere skoraj polovica svetovnega prebivalstva, je to poteza, za katero bi se moral odločiti vsak.

  • Vsi prispevki
Spletni partner d.o.o. Administrator
Strokovnjaki za digitalni marketing , Spletni partner d.o.o.

Ekipa spletnega partnerja. V našem podjetju imamo zaposlene strokovnjake z najrazličnejših področij digitalnega marketinga, ki se vsakodnevno trudijo pripravljati poučne in uporabne vsebine, ki vam bodo pomagale do uspeha na spletu.

Sledi mi
Ocenite to stran